Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Sitesi

itiraf ediyorum  Tıklayın

Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi Chat Kame ralı Sohbet Chat Sesli Chat
sesligemi, sesli Chat, seslichat, Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi,seslicafeterya, seslisohbet, sohbet, sesli, sesli chat siteleri, canli sohbet, sohbet odaları, sesli, seslichat, Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi, seslisohbet, sohbet, sesli Chat, sesli chat siteleri, canli sohbet, sohbet odaları, sesli cet. sesli, seslichat, Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi, seslisohbet, sohbet, sesli Chat, sesli chat siteleri, canli sohbet, sohbet odaları, sesli cet. sohbet odalari, seslichat, Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi, seslisohbet, sohbet, sesli, sesli chat siteleri, canli
sohbet ,sesli


TeK_Cizgi

Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi

114 comments on “Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Arama Sitesi Jigolo Arayan Bayanlar Jigolo Sitesi

  1. Sex insan hayatında çok önemlidir. Arzular engellenemez ve ihtiyaçlar giderilmelidir. Sizinle Kokteyl , parti yada özel eğlencelerinizde eşlik edebilirim.Ben Hatay iskenderun’dan boyum 176 kilom 75 atletik bir vücudum var spor yapmayı severim masaj eğitimi aldım arzu eden olursa sevişmeden önce yada sonra masaj yapabilirim.
    Müşterilerimle makul ücret karşılığında kendi evinde veya otellerde görüşürüm. Hijyene ve gizliliğe kesinlikle dikkat ederim ve kesinlikle duş almadan ilişkiye girmem. En az sizin kadar bende seçiciyim Evinizde veya istediğiniz bir yerde birlikte bir şeyler içebilir, bir sevgili yada bir dost gibi muhabbet edebiliriz. Kendime güvenim sonsuzdur, samimi, içten ve sıcak bir partnerse aradığınız arayabilirsiniz.
    Bayanlarla birlikte cafelere, restoranlara, barlara ,gece kuluplerine ,toplantılara, iş yemeklerine ,iş gezilerine ,farklı şehirler yada farklı mekanlar,balolara, partilere gidebilirim. Bayanlara özel bu hizmeti güler yüz göstererek büyük bir istek,özveri ve memnuniyetle yerine getiririm.Tadı damağınızda kalır emin olun. Müşteriler istediği takdirde onlarla tatile gidebilirim

    • merhaba adanalı bayanlar.36 yaşında 173 boyunda dürüst güvenilir oldukca yakışıklı romantik mütevazii olgun bir jigoloyum emrinize amadeyim efendim 541 729 08 52

  2. slm kızlar hayatı dolu dolu ve çıkar olmadan menfat beklemeden dürüstce samimi ve çılgınca yaşamak istiyorsanız ben burdayım arayın önce konuşalım ok bu benim no. 05315160283 hadi bakalım ama dediğim gibi yalansız dürüstce

  3. Ücretsiz Jigolo arayan olgun bayanları bekliyorum gizlilik benim için çok önemli ADANADAYIM Tel:0538 256 06 20 numaradan konuşalım bida yazmak istedim gizlilik benim için çok önemli sizinde tabi

  4. Adana’lı jigolo arayan minyon tipli doyumsuz bayanlar ihtiyaç anınızda yanınızda olabilirim!
    Ücret karşılığı bir ilişki yaşamadım yaşamakta istemiyorum. Sadece zevk almak ve tattırmak istiyorum hepsi bu! Yani bende senin gibi sex’te doyumsuzum. Ses tonumla bile boşaltabilirim seni hadi ara bekliyorum seni… 0545 200 31 81

  5. Selam Güzel Bayanlar.Ben Umut.yaş:39.boy:1.76.kilo:85.ela gözlü,oldukça yakışıklı,bakımlı ve kibar üniversite mezunu bir beyim.Türkiye’nin her bölgesin den,her yaştan evli,bekar veya dul,şişman ve zayıf tüm bayanlar;arayın tanışalım.ücret önemli değil.memnun kalmazsanız ücret almam.num:0 539 420 99 20….mail:umutgundogan.001@gmail.com

  6. ADANADAYIM ÜCRETSİZ JİGOLO ARAYANLAR BAYANLAR ARASIN YAŞ FARK ETMEZ GİZLİLİĞE ÇOK ÖNEM VERİRİM ÜCRETSİZ JİGOLO ARAYANLAR ARASIN 0538 256 06 20

  7. selam bayanlar ben eskişehirden HAKAN yaş.28 atletik vucudlu bir beyim azgın bayanların vazgeçilmez erkeğiyim.bayanların yatak ihtiyacını karşılamada uzman bir erkeğimdir.dul sekreter evli mutsuz öğrenci model kuaför hemşire ve her meslekten ve yaştan azgın olgun kapalı açık farketmez bayanları bekliyorum.
    0543-923-36-60.numaram gizliye açıktır bayanlar.erkek aramasın.ESKİŞEHİR AFYON BURSA ANKARA KONYA KÜTAHYALI BAYANLARI BEKLİYORUM.zevkin doruğu bu numarada bayanlar.0543 923 36 60.

  8. Selam Ankara’dan jigolo arayan bayanlar hizmetinize amadeyim sizleri bekliyorum çılgınlık yapmak isteyen evli dul bekar lez ler hadi bekliyorum

  9. Slm ben denizliden ufuk 27 yasindayim denizli merkezde oturuyorum titizliye saygiya gizlilige cok onem gosteren biriyim bayanlar sizleri herturlu memnun ederim buna emin olun 0554 509 01 72 gorusmek uzere

  10. slm istanbuldan esmerim 1,78 boy aletimin ozunlugu 17 santim kalinliksa 13 santim erken bosalmam siz kefini cikarin diye saatlerce sizim olabilirim lezbiyenler evli ciftler dullar is kadinlari calisan kadinlar daha yazamadigim digerleri arayin 0538 054 24 99

  11. merhaba ben izmirden barış 20 yaşındayım 1.75 boyunda ve 67 kilodayım her yaştan bayanlarla tanışmak istiyorum ciddi bayanları bekliyorum

  12. slm olgun batanlar ben mücahit aksaraydan yaşım 27 boyum 179 kilom 73 kumralım siyah gözlüyum tlm 0545 908 00 10 öteki hattım 0533 092 36 06 bie carı yeter bgugurdummmmmm

  13. ADANA JIGOLO OKAN CEP 0539 414 14 53

    BOY 1.75 KİLOM 75…BIYIKLI NORMAL YAPILIYIM…
    ADANADA İKAMET EDİYORUM VE CEVRE İLLERDEN ARAYABİLİRSİNİZ..ARACIM VARDIR 24 SAAT TELEFONUM ACIKTIR…

    İNSANLAR NEDEN JIGOLO YA İHTİYAC DUYAR…BASTIRILMIS DUYGULARI ARZULARI İSTEKLERİ GİZLİ VE SORUNSUZ SEKİLDE YAPMAK İSTERLER..BUNUDA CEVREDEKİ İNSANLARLA YAPAMAZ LAR..JİGOLO TUTARAK ÜCRETİNİ VERİRLER HER TÜRLÜ ARZULARINI YASARLAR VEDAHA SONRA KİMSE KİMSEYİ TANIMAZ..

    JİGOLO DEMEK GİZLİLİK SAMİMİYET DÜRÜSTLÜK DAHA SONRADA RAHATSIZ ETMEMEKTİR…
    EGER SİZDE HER TÜRLÜ FANTAZİYİ YASAMAK İSTERSENİZ BENİ ARAYABİLİRSİNİZ..
    ARADIGINIZDA GİZLİ NUMARADAN ARAYIN GİZLİYE ACIKTIR NUMARAM…
    SACMA SAPAN SORULAR SORMAYIN..FİZİKİ ÖZELLİKLER O KADARDA ÖNEMLİ DEGİLDİR
    SONUCTA KISA Bİ ZAMAN YASAYACAKSINIZ BİTECEK…YETERKİ SORUNSUZ OLARAK SİZ İSTEKLERİNİZİ YERİNE GETİRİM O KADAR..
    YAS SINIRIM YOKTUR…EVLİ… DUL… ESLER KARI KOCA…ARAYABİLİRSİNİZ.
    İSTEKLERİNİZİ ACIK ACIK KONUSUN TELEFONDA BENİMLE TECRÜBELİYİM YILLARDIR YAPIYORUM…. SEKSTE SINIRIM YOKTUR..AM YALAMA KARI KOCAYA ÜCÜNCÜ OLUYORUM YATAKTA..ANAL SEKS BAGLAMALI SEKS HİKAYELİ SEKS HARD SEKS HER TÜRLÜ FANTAZİYE ACIGIM..TETERKİ SİZ CİDDİ OLARAK ARAYIN BENİ

    ADIM OKAN CEP 0539 414 14 53 …RİCA EDİYORUM CİDDİ OLANLAR ARASIN…

  14. ADANA JIGOLO OKAN CEP 0539 414 14 53……..

    BOY 1.75 KİLOM 75…BIYIKLI NORMAL YAPILIYIM…
    ADANADA İKAMET EDİYORUM VE CEVRE İLLERDEN ARAYABİLİRSİNİZ..ARACIM VARDIR 24 SAAT TELEFONUM ACIKTIR…

    İNSANLAR NEDEN JIGOLO YA İHTİYAC DUYAR…BASTIRILMIS DUYGULARI ARZULARI İSTEKLERİ GİZLİ VE SORUNSUZ SEKİLDE YAPMAK İSTERLER..BUNUDA CEVREDEKİ İNSANLARLA YAPAMAZ LAR..JİGOLO TUTARAK ÜCRETİNİ VERİRLER HER TÜRLÜ ARZULARINI YASARLAR VEDAHA SONRA KİMSE KİMSEYİ TANIMAZ..

    JİGOLO DEMEK GİZLİLİK SAMİMİYET DÜRÜSTLÜK DAHA SONRADA RAHATSIZ ETMEMEKTİR…
    EGER SİZDE HER TÜRLÜ FANTAZİYİ YASAMAK İSTERSENİZ BENİ ARAYABİLİRSİNİZ..
    ARADIGINIZDA GİZLİ NUMARADAN ARAYIN GİZLİYE ACIKTIR NUMARAM…
    SACMA SAPAN SORULAR SORMAYIN..FİZİKİ ÖZELLİKLER O KADARDA ÖNEMLİ DEGİLDİR
    SONUCTA KISA Bİ ZAMAN YASAYACAKSINIZ BİTECEK…YETERKİ SORUNSUZ OLARAK SİZ İSTEKLERİNİZİ YERİNE GETİRİM O KADAR..
    YAS SINIRIM YOKTUR…EVLİ… DUL… ESLER KARI KOCA…ARAYABİLİRSİNİZ.
    İSTEKLERİNİZİ ACIK ACIK KONUSUN TELEFONDA BENİMLE TECRÜBELİYİM YILLARDIR YAPIYORUM…. SEKSTE SINIRIM YOKTUR..AM YALAMA KARI KOCAYA ÜCÜNCÜ OLUYORUM YATAKTA..ANAL SEKS BAGLAMALI SEKS HİKAYELİ SEKS HARD SEKS HER TÜRLÜ FANTAZİYE ACIGIM..TETERKİ SİZ CİDDİ OLARAK ARAYIN BENİ

    ADIM OKAN CEP 0539 414 14 53 …RİCA EDİYORUM CİDDİ OLANLAR ARASIN…

  15. Mrb zayıf ama oldukça tatmin edici biriyim. gizlilik en önem verdiğim kavramdır. sadce sex değil sohbet konusunda da yetenekliyimdir. görüşmek isteyen bayanlar için 05325066929
    Cevapla

  16. selamm tayhibin götünün kılları naslsnz .. :) amk sapları dolmuş buraya hacı şakiri delip ondan sonra bura yha yazıyolar amk malları yaa :D

  17. MERHABA BAYANLAR BEN İSTANBULDAN DAVUT JİGOLO DEGİL SEKS DELİSİYİM KENDİ İŞİMİN SAHİBİYİM 35 YAŞINDAYIM 174 BOYUNDAYIM GİZLİLİK VE SAYGIYA DAYALI BİR BİRLİKTELİK İÇİN 0533 739 34 16 ARAYIN

  18. diyarbakir ve mardinden jigolo ali emrinizde seks te sinirim yok evli ciftler ve olgun bayanlar arayin tanisalim ciddi olanlar arasin 0535 652 70 11

  19. erkese selam ben yakışıklı nuh 20 yaşında 1.77 boyunda İstanbul’ da yaşamaktayım. Genç dinamik bir bayanla nasıl zaman geçirebileceğini bilen, kültürlü bir Jigolo’ nun nele yapacağını görmek isterseniz. Bana sadece bir telefon uzaktasınız.

  20. selam ben yakışıklı nuh 20 yaşında 1.77 boyunda İstanbul’ da yaşamaktayım. Genç dinamik bir bayanla nasıl zaman geçirebileceğini bilen, kültürlü bir Jigolo’ nun nele yapacağını görmek isterseniz. Bana sadece bir telefon uzaktasınız.0539 897 09 04

  21. slm ben serkan kayseri merkez sıra dışı hayal ve fantazilerini gerçekleştirmek isteyen bayanlar askta sınır ve kural olmaz aşkı kuralsız yaşamak isteyen bayanları bekliyorum . teşekkür ederim 0543 325 65 59

  22. merhaba güney ben ankaradan siz değerlı hoş hanımlar yani cinsellik tutkusu ihtiyacı hazzı mutluluğu ihtiyaç tabiatın evren yaratılışın yanı hoşgörü gizliliğe insanı incitmeyen mükemmel görüşmeye varolan çok kıymetli yoğun mesai çalışmanın kent koşuşturmasından biraz rahatlamak dostluğa merhaba derseniz cebim 05465127259 her anımız güzelliklerle dolsa keşke sevgiler

  23. yeryüzü tutku güzelliklerin cinselliğin farkındalığı dolu dolu yaşamanın onunda güzel anı bırakacak hatırlanacağı güzellikleri barındırma heyecanıyla 05465127259 ankara güney yaş 36 kilo 74 1.75 görüntüm hoş

  24. merhaba ankara ciddi amacı cinsellik muhabbetiyle zerafeti güzelliği erdemi bilen külturel acıdan gelişmiş hanımlar istediği azunun farkındalığına varmış hanımlar elbette insan olmak ayrı bir erdem bilgi haznesidir merhamesi davranış sevgisi duygusu yla ifade eder güney ben 05465127259 konuşarak sizlerin uygun gördüğu $apışkan değılim hoş sohpetinizle görüşmek konuşmak zamansa zamanı sorun etmemek eterki ciddi ılkeli insan olmaktır

  25. merhaba ankara seviyeli hanımları doğal ciddi sıcakkanlı ilkeli insan olma erdemini sevgiyi kültürel doymuşluğu olgunlu bilincindeki hanımlar cinsellikte donanımla tutkuyla güzellikle olur güney ankara 05465127259

  26. slm ben mert 24 yaşında 180 boyunda esmerim osmaniye civarı her yaştan bayanlar arayabilir tel özele açık 0542 221 70 80

  27. merhaba ben sinan istanbul kartaldan istanbul bölgesi jigolo ariyorsanız benimle iletişime geçmenizi bekliyprum.28 yaşındayım boyum 1.80 kilom 78 jigolo olarak tecrübem yoktur.öncelikle karşımdaki bayanı mutlu etmeye çalişiyorum benimle beraber mutlu dakikalar yaşarmak isterseniz gozlerime_bak@hotmail.com.tr mail adresinden yada sinan.sinan637 skype adresinden iletşime gecebilirsiniz.saygılar

  28. slm ank okan y31 b182 ankara ve çevresi muhabbet arkadaş arayan görüşme engeli olmayan bayanlar numaram 0535 596 53 67

  29. görüşmek için ankaradan olmanız yeterli her zaman ve her yer de muhbbet edebilir iletişim
    kurabiliriz 05079794046

  30. slm istanbuldan salih 1.80 71 kg kahverengı gözlu esmer karızma rentboyum grusmek ısteyen bayanların telefonlarını bek 05382033951

  31. Merhaba ben Nedim 34 yaşımdayım. Çanakkale’de yaşıyorum. Her yaştan ve her şehirden bayanlar arayabilir 0543-448 47 16

  32. Amasya samsun ve cevresi tecrubelerim ve cok sayida fntazilerimle zevkin doruklarina cikali. Yas 19—- 05423141881. Arayin hayatinizi yasayin,,,

    • Mrb. Dünyanın en tatlı en özel varlıkları yaş 40 şehir malatya yaşanacak en güzel en özel tadları zevkleri yaşamak istiyorsanız ltfn. Bana ulaşın pişman olmazsınız. 5324685671Maddi sıkıntısı olmayan tüm bayanlar Türkiye nin her yerinden yazabilir. Görüşmek dileğiyle hoşçakalın. agozel@mynet.com

  33. Meraba ankaranin olgun ve samimi bayanlari ben ankarada ogrenciyim bu sene ilkim yasim 22 jigolo hizmeti vermekten mutluluk duyuyorum gorusmek isteyen bayanlar uygun ve anlayisli biriyim oyle herkes gbi 200 300 tl istemem bu isi birzda zevk icin yaptigim icin 05319732707 bu numaradan ulasabilirsiniz

  34. slm ben mansur 27 yaşında 184 boyunda 70 kiloda siyah şaçlı ela gözlü istanbul avrupa yakasında oturuyorum öncelikle gizliliğe önem veren yalnızlıktan sıkılmış hayatına renk katmak eğlenmek isteyen dürüst ne istediğini bilen elit ve kısa ve uzun süreli maddi ve manevi dostluk arayan maddi destekte bulunabilecek bayanları beklerim 0531 940 03 42
    mansurpasali@gmail.com

  35. slm vandan ercüment van ve çevre ilerden bayanlardantelefon bekliyom ücret almıyorum çok memnun kalırsınız tlf veya mesaj atın ben ararım obeşyedidörtyüzaltmışdörtotuzaltıdoksandokuz ücret almıyorum

  36. ben ahmet 1.80 boy 75 kiloyum 29 yaşındayım istanbul ikitellideyim başakşehir civarı avrupa yakası tercihim kumralım yakışıklı buğday tenliyim fiziyim düzgün ince belliyim dudaklarım dolgun kaverengi gözlüyüm temiz biriyim evde yatılı kalırım hertürlü bayan olumludur sivaslıyım cinsel performansım çok yüksek bi gecede 4 bayanı aynı yatakta doyururum çok güçlüyüm tel 0543 951 78 34

  37. Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih ve alımlı KAPALI TÜRBANLI TESETTÜRLÜ HANIMLARIN dikkatini çekmek istiyorum ! SKYPE ADRESİM. kenan.mercan@hotmail.com

  38. Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih ve alımlı TESETTÜRLÜ HANIMLARIN dikkatini çekmek istiyorum !

  39. Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih ve alımlı HANIMLARIN dikkatini çekmek istiyorum !

  40. Meraba Ben Mert 24 Yaşında 177 Boyunda 72 Kiloda Esmerim Osmaniye Ve Civarı Her Yaştan Bayanlar Arayabilir Tel Özele Açık 0542 221 70 80

  41. Slm :) kaçamak yapmak isteyen evli bayanlar, çılgınlık yapmak isteyen kızlar ;) boy:1.80 vücut:atletik sporcuyum kendine güvenen tatlı bayanlar bana ulaşsın ;) 0506 128 67 61 sesini beyendiğim bayanlara Facebook’dan görüşeceğim

  42. ankara murat 24 yaş 1.89 boy 70 kilo esmer tenlı ela gozlu kumralım doyumsuzluga cesaretın varsa jigolon burada 553 552 92 13

  43. Merhaba Ben Sedat Efe 42 Yaşındayım. Bursa İli Ve İlçelerinden Jigolo Arayan Çok Zengin Dul Bekar Evli Bayanlar Günlüğüm 1000TL’DİR.. Teminat İstemezseniz Ve Benim Otobüs Biletimi Alan Bayanlar Ben Bursa Ve İlçelerine Her Yerde Buluşabilirim.. 7/24 Saat Arayınız.. CEP: +9 0537 496 35 98

  44. merhaba ben mert 24 yaşında 180 boyunda 72 kiloda esmerim osmaniye ve civarı jigolo arayan her yaştan bayanlar arayabilir tel özele açık 0542 221 70 80

  45. mesut merhaba ben batmandan jıgolo mesut yas farketmez kendı ozelyerım var gorusmek ısteyen zengın hatunlar beklıyorum 0532 132 95 90

  46. slm ben mert 24 yaşında 180 boyunda 72 kiloda esmerim osmaniye ve çevresinde jigolo arayan her yaştan bayanlar arayabilir tel özele açık 0542 221 70 80

  47. 23 yaşindayım yalamayı ve seksi cok seviyorum 18 santim var esmer 178 boyuda 65 kilodayım istanbul beylikdüzü bekarım 05445381439

  48. merhabalar esmer 1.80 boyunda yakısıklı bır gencım sex te sınırım yok heryerde sex çok tatlı ve super bişiy bunu yasamak ıstıyen elıy ılımlın kendını bılen bayanların ulasmalarını beklıyorum işt sefakoyde otryrm 24 saat ne zaman ıstersenız gorusebılırz cepten erken saatte arayın yada mesaj la hıc gormeden bulusuır bulusmaz baslıyalım kalın sevenler ozellıkle ulassın 5352491409 hadi bakalım hanımlar ıcınızde olmak sımdıden sabırsızlandırıyor:)

Bir Cevap Yazın

