2012 Yasal Jigolo Sitesi

Ad: asenaYaş: 36Meslek: Yönetici AsistanıBoy: 1.70Kilo: 75Sigara: Kullanmıyorum Alkol: Kullanıyorum

Msn*****.***

Ad: merve Yaş: 35Meslek:  : 1.69Kilo: 57Sigara: Kullanıyorum Alkol: Kullanıyorum

Msn **********.****

22 comments on “2012 Yasal Jigolo Sitesi

  1. merhaba asena ben harun arkadaşlığa ihtiyacım vardı seni gördüm beraber gezeriz eğleniriz araban varsa çok güzel vakit geçireceğimize inanıyorum

  2. Slm herkese ben ankara yenimahalleden demir 1.84 by 80 kg yakışıklı karizmatik yağız anadolu erkegigim ankarada jigololuk hizmeti vermekteyim eğer sizde güvenilir saygılı dürüst ve temiz bi arkadaşlık istiyorsanız buyrun efendim en azinda bi. cay içmiş oluruz 🙂 mail edrasim ;babacan3411@gmail.com

  3. istanbullu bayanlara masaj hizmeti masaj hizmeti almak isteyen istanbullu bayanlar arayın cevap veremezsem mesaj yazın randevu alın:05558704292

  4. JIGOLO OKAN ADANA CEP 0539 414 14 53 SKYPE jigolookanadana

    YASIM 33 BOY 1.75 KİLOM 75 ADANA DAN

    BIYIKLIYIM…TECRÜBELİYİM…AZGIN BİR ERKEGİM

    GİZLİLİK ESASTIR…ARAMALARINIZI GİZLİ NUMARADAN YAPIN..HER NE YASANSIRSA ORADA KALIR NE SİZ BENİ TANIRSINIZ.NEDE BEN SİZİ TANIRIM

    HER YASTAN BAYANLAR EVLİ CİFTLER FANTAZİ ARAYANLAR ARAYABİLİR……..

    HER TÜRLÜ FANTAZİ YE ACIGIM….SEKS KONUSUNDA SAATLERCE DURMADAN SEKS YAPABİLİRİM…
    HANGİ İLDE OLURSA OLUN ARAYABİLİRSİNİZ..ARABAM VAR….YAŞ VE TİP TAKINTISI OLANLAR ARAMASIN…
    JIGOLO GİZLİLİK DEMEKTİR..SORUN YASAMADAN YAPAMADIKLARINIZI GİZLİ OLARAK ANLIK YADA GÜNLÜK YASAMAKTIR..

    TELEFONUM 24 SAAT ACIKTIR..

    YAZACAKLARIM ŞİMDİLİK BU KADAR..

  5. yi geceler Kayseride kocasından yeteri ilgi
    igöremeyen ve sexs aradını tam bulamayan
    bayanlar işte jigolonuz yanınızda yasım
    24 ,182 boyundayım yakılsıklı ve
    karızmatiğm tüm sohbetlere acıgım masaj
    konusundada oldukca iddalıyım gizlilik ve
    hijyen temel prensibimdir kacamak yapmak
    isteyen bayanlar arasın 0538 878 90 89 ne
    istediğini bilen bayanlar arasın 0538 878 90
    89 içten ve doyumsuz beraberlikler için
    kendine son derece güvenen bayanlar
    benim içinde önemli herşeyimiz gizli
    kalacaktır.. Gizli numaralari kabul etmekteyim 0538 878 90 89

  6. 170 boylarında70kiloda 27yasında kahverengi gôzlû kızılsaçlı buğday tenli yakışıklı gûçlû kuvvetli temiz hijjenik bakımkıyım partnerimi mutlu etmek için burdayım arayın pişman olmazsınız bayanlar 05548631547

Bir Cevap Yazın

