Jigolo Arayan Zengin Bayanlar Chat Sitesi

Sanal Ortamda yasli bayanlar ile jigolo.luk yapmak isteyen tum genc erkelere duyrulur sizlerde jigolo olmakmi istiyorsunuz ?

Zengin dul bayanlar ile tanisma firsatiniz seslimekan.com uzernden paylasim yapa bilir yorumlar bolumune telefonunuzu ve msn adreslerinizi birakarak jigolo arayan zengin bayanlari bula bilirsiniz simdi yorum bolumune yazin adinizi telefon numaranizi ve msn adreslerinizi iyi bulusmalar.

21 comments on “Jigolo Arayan Zengin Bayanlar Chat Sitesi

  1. merhaba ben yasar jigolo performansı cok yüksek olan biriyim 170 boy 75 kg. sizlere yaşatacağım saatler ve gecelerin zefkin ve heycanın tadına varacağınız ateşinin sönmesi azgınlığınızın dineceği an olacaktır arayan her yaşta bayanların ve türkiyenin heryerinden araya bilirler görüşmek üzere

  2. merhaba benn yusuf ist atasehirden penisim oldukca dik ve büyüktür jigololugumu marmariste yapiyodum suan ist dayım arayın doyumsuz zevk alın

  3. diyarbakirdan jigolonuz yataginizda koleniz esiriniz ali emrinize amade fantazide asla sinirim yok yeterki saygi guven olsun gerisi bos istediginizde gelir istemediginizde ben asla aramam zaten jigolo dediginizde boyle olmali yas 35 kilo 67 boy 1/72 bugday tenliyim lutfen aramadan once msj tanitin kendinizi simdiden tsk 0535 652 70 11

  4. diyarbakirdan jigolo ali emrinizde bayanlar fantazide asla sinir yok yeterki saygi guven olsun ciddi olanlari bekliyorum yas 35 kilo 67 boy 1/72 bugday tenliyim 0535 652 70 11

  5. bayan arkdaşlar aramlarını ve gizlilik konusunda güvenilir keşinlikle söz konusu bile olmaz tanışmak isteyen bayanlar arasın her şey öz güven iel başlar ve mutlu olacagınızdan kuşkum yok 05534830341

  6. merhaba güzel bayanlar ben 27 yaşındayım esmer tenli istanbulda yaşıyorum ve türkiye nin her yerine seyahat ediyorum. gezmeyi eglenmeyi seven mutlu olmak ve mutluluğu sınırsızca yaşamak isteyen bayanlar ben burdayım ya siz nerdesiniz. tüm arzu ve isteklerini sınırsızca yaşamak isteyen bayanlar sizleri bekliyorum.pişman olmayacaksınız.05536203072

  7. Ben ertugrul yaş sınırı olmadan bütün partner lerini aramanızı bekliyorum.boyum 1.80 kilo 70 hersey gizlilik çerçevesinde olmak şartıyla ve maddi sıkıntısı olmayan hatunlar i ve sekse doyumsuz hatunlar UŞAK iiçinde olan bayanları bekliyorum. .0545 889 66 52

  8. selam bayanlar ben eskişehir den yaşar 39 yaşında 87 kilo ele gözlü sekste doyumsuz 1 günde 12 posta attım 13te kan geldi korktum kendi rekorumu geçmek istiyorum watsaptan wiberden arayın konuşalım 90533 336 36 72 yataktan çıkarmayacak kadar ateşli azgın sekste kuralları olmayan ve mıymıntı olmayan elit bayanları aramasını bekliyorum sekste en sevdiyim pozisyon saatlerce am yalamak amınızın zevk sularını yutmaya bayılırım 50 yaş yukarsı ve eskişehir re gelemiyecek durumu olan bayanlar aramasın lütf gizlik içinde iste arkadaşınız ister sırdaşınız ister jigolonuz olurum sizlere kadın olduğunuzu 20 yaşında bir genç kız gibi hisettirmek bulutların üstünde uçmak istiyorsanız aramalısınız pişman olmazsınız

  9. Merhaba ben kayseriden behçet 178 boyundayim 85 kiloyum bugday tenli ela gözlü Yakisikli biriyim benimle tanismak isteyen kayseri ve cevresi bayanlar whatsapp uzerinden yada arayak bana ulaşabilirler numaram (05075910107)

Bir Cevap Yazın

