Jigolo Jigololar Jigolo Sitesi jigolo Olmak İstiyorum İstiyorum Diyorsanız Hemen Tıklayın

Arama sonuçlarınıza uygun bayanlar listelenmiştir. Daha fazla sonuç için üye olunuz..

Elit beylerle konuşmak ve görüşmek istiyorum. resmi olmayanlara cevap vermiyorum

Sexi çok seviyorum ve istanbuldan erkek arkadaş arıyorum

 

70 comments on “Jigolo Jigololar Jigolo Sitesi jigolo Olmak İstiyorum İstiyorum Diyorsanız Hemen Tıklayın

  1. selam biz erkan ve ferdi ayrı ayrı da gele biliyoruz ve ayrıca gurup fantezilerede açıgız hızı sert istege balı yorulmak bilmeyen iki azgın boga tabibu bir deyim anlatamam yaşayın ücüretler uygun.zengin bayanlara duyurulur.ferdi

  2. İzmir / Bergama /dikili /çandarlı/Soma/kınık bölgesinden doyumsuz bayanlar ben burdayım gizlilik hem mesleğim hem işim sebebiyle gerçek prensibimdir.beni görmeniz ilk seferde memnuniyetiniz çok önemlidir.ücretliyim

  3. Adım mert ıstanbuldan aşırı derecede am göt hastasıyım.35 yaş ve üstü tüm bayanlar sizleri bekliyorum.tabiki zengin olması şart 5443305860:)önce mesaj bırakın ben size dönerim

  4. ben turgay istanbul dan dulum 2 yıldır jigol luk yapıyorum parasız bayanlar tercihim değildir. en fazla 55 yaş olmalıdır üstü beni aşar.0546 954 59 03

  5. merhaba
    ismim serdar istanbulda ikamet ediyorum elit egitimli 25 yasinda bir beyim.Guzel hanimefendilere eslik etmek,onlari mutlu etmek adina bu hesabi actim .Detayli bilgi sahibi olmak icin ,sinirlariniza takilip kalmadan,cekinmeden arayabilirsiniz .0532 476 46 18
    Evli dul genc olgun veya cift olabilirsiniz..Sizi ne mi bekliyor ?Duygularinizi paylasabiliceginiz kendinizi rahat hissedeceginiz hos bir iliski yasayacaginiz ortam numarami arayarak detayli bilgi alabilirsiniz .0532 476 46 18
    Tek sart kalitedir .Karsilikli guven önemli lutfen jigolo icin aradiginizi belirtin

  6. Bn eray ankarada yasiyorum her konuda tatmin edicek kapasiteye saip olup heryere kelebilir ve fiyat onemli degil tek onemli olan sizlere hos bir vakit gecitm
    ektir 05454700268 05423679516

  7. Merhaba ben ANTALYADAN fatih Duygularinizi paylasabiliceginiz kendinizi rahat hissedeceginiz hos bir iliski yasayacaginiz ortam numarami arayarak detayli bilgi alabilirsiniz 0531 358 78 94

  8. Merhba bayanla ben istanbuldan boran boyum1.82 kilom75 bakımlı bir erkeğim ve kendime güveniyorum benimle zevkin doruklarına çıkmak isteyen bayanlae arasın05369483898

  9. Merhaba ben istanbuldan murat boyum1.82 kilom76 22 yasındayım benimle zevkin doruklarına çıkmak isteyen bayanlar arasın 0536 948 38 98

  10. Meraba ben ahmet yaş 32 boy 1.60 kilo 60 izmirde yaşıyorum saygıdeger hanımlarla tanışmak istiyorum sizlerde tanışmak isterseniz çagrı atmanız yeterli 05362244967

  11. Merhaba ben kaan İstanbul avrupa yakasında 18 – 45 yaslar arasında güzel ve bakimli bayan arkadaş ariyorum isteyen bana ulaşa bilir yaş 24 kilo 75 boy 1.80 atletik ve doymak bilmiyom 0541 849 12 75

  12. İsmim barış senınle tanışmak ıstıyorum eger sende benle tanısmak ıstersen senı dunyanın en mutlu kadını yaparım yanı kısaca senle herseye varım ben 0539 671 91 12

  13. SLM BEN OSMANİYEDEN MEHMET GİZLİLİGE VE TEMİZLİGE ÖNEM UEREN BİRİYİM ARAYIN 7/24 HİZMEZ YAŞ SORUN DEGİL. TLF.0543 245 11 52 ARAMIZDA KALSIN OLURMU TEŞEKKÜRLER CVP

  14. Ankara dan Merhabalr Adım Ahmet 35 yaş 1,76 boy 85 kilo esmer yakışılı iri yapılı az gobekli jigoloyum, Her türlü Fanteziye açık sınırsızım ciddi olan kendine güvenen her yaştan herkesi bekliyorum, 553 606 60 74

  15. Mrb ben yiğit elit bakımlı bayanlar arasın ankara ve bolu içi olursa sevinirim yaş fark etmez 0507 618 63 56 ücreti tel de konuşuruz doymak istiyorsan bana ulaş

  16. MERHABA BURSA DA YAŞIYORUM 23 YAŞINDA BEYAZ TENLİ ELA GÖZLÜ 178 BOYUNDA 70 KG ATLETIK BIR VÜCUDA SAHIBIM DAHA ÖNCE HIÇ YASAMADIGINIZ HEYACANI VE ZEVKI YASATMAK ICIN BURADAYIM

  17. Merhaba. metin istanbul pendikte oturuyorum yeni üye oldum. Ben iktafa jigolo bayan arıyorum ben bayanları mutlu ederim yaş önemlidegil para olsada olur. Olmasada olur benim icin zevk numaram 0532 488 26 76 cevap bekliyorum

  18. Mrb ben istanbuldan Emir yašm 25 seksmangagıym benimgibi sekse dűşkűn bayanlar yašfarketmez 05444469525 nom gűnyermi dűrtsaati acıktır

Bir Cevap Yazın

