Jigolo Sitelerine jigolo Olmak İstiyorum Diyorsanız Hemen Tıklayın

 

Jigolo Sitelerine

 

Jigololara Duyuruyoruz Jigolo Sitesi Olarak Sizlere Verdiğimiz Üyelik Hizmetleri Sayesinde Ciddi Paralar Kazanmanızı Sağlıyoruz.jigolo Olmak İstiyorum Diyorsanız Hemen Tıklayın

59 comments on “Jigolo Sitelerine jigolo Olmak İstiyorum Diyorsanız Hemen Tıklayın

    • slm ben Serkan ist. dan. 35 yaş. 1.75 boy.77 kilo. kumral ve boğa burcuyum. ist. ve Tekirdağdan her yaşta bayanların aramasını ve ilgisini beklerim. 0542 442 9436- 0542 442 94 36. Teşekkürler.

    • slm. Bayanlar!!! ben Tekirdağdan Serkan. 35 yaş. 1.75 boy. 77. kilo, boğa burcu ve kumralım. ist. ve Tekirdağdan her yaştan ve her özellikten ne yapacağını ve ne istediğini bilen hijyene ve gizliliğe son derece önem veren bayanları bekliyorum. 0542 442 94 36.– 0542 442 94 36. Teşekkürler!!1

  1. istanbul avrupa yakası slm bayanlar ben yusuf 1.78 boy kilo 75 yeşil gözlü siyah saçlı beyaz tenli iri kemikli biriyim :):)
    numaram özellikle jgolo arıyan bayanlar arasın bekliyorum ayrıntıları telde goruselim

  2. BURSADAN EMRAH BEN,BEKAR VE DE 33 YAŞINDAYIM… İİ BİR DOST ,ARKADAŞ VE DE GÜVENİLİR BİR SIRDAŞ OLABİLİRİM….GÜVENİLİR – İNSANCA BİRLİKTELİKLER İÇİN BURADAYIIM..BUNUN İÇİN SADECE ÖN YARGISIZ TANIMAYA ÇALIŞIRSAN SEVİNİRİM…..BU ARADA BURSA VE ÇEVRE İLLERDEN HER YAŞTAN BAYANLAR ARAYABİLİR
    ***SADECE BAYAN ARKADAŞLAR ARARSA SEVİNİRİM…507 *502*74*39***emrah_0812@hotmail.com

  3. arayın antalyadan ahmet ben 05436282222

  4. ankara seks isteyen masaj sağlıklı bir görüşme özele saygı bilinci taşıyan bayanlar telefonu arayabilir 05465127259 konuşarak irdeleyerek yaşamsal ihtiyacımız olan güzel anlar bu bilınce erdeme özgürlüğü kimseye hesap vermeyen evli olmayan kent yorgunluğu sıtresi zaman bulamayan hoş bayanlar görüşmek güven duygusu humanist yasamım yeterlidir yeryüzünün malı yeryüzünün olsun

  5. ankara cinselliği seksi en güzeli olmalı karşındaki bayan bu bilincle görüsmeli sohbeti olmalı duygu düşünce sevgi saygı hoşgörü insan olmanın gereği bilincı taşımalı üniversiteli işkadını olmalı hoş vakitlerle bekliyorum zamanı konuşarak değerlendirmeli yeryüzünde her bireyin değer olduğunu bilenlerden olmalı 05465127259 tüm herkesin hizmetinden kaçınmalı aile hanımlarına saygı göstermeli yazdığı seyi algılamalı kapasiteye sahip olmalıyız

  6. selam ben koceli sevindikli köyünden oturan koceli çevresinden jigolo bayan arıyom maddi durumum zayıf ilgilenen bayanlar arasın no 05398433866

  7. slm bayanlar olgun yasli dul faketmez aramanizi bekliyorum sehir farketmez 1.80 BOY 75 KILO ESMERIM tahminlernzn otesinde bi iliski isteyenler hemen arasin 0542 311 02 11

  8. merhaba ben istanbuldan ibrahim boy 193 kilo 86 kumral tenliyim ela gözlüyüm jigola arayan bayanlar arasın numaram 0506 181 2627 zevkten uçmak isteyen bayanlar arasın bekliyorum

  9. İstediği arzu ve istekleri en güzel şekilde yaşamak isteyen mutluluğu en güzel bir şekilde yaşamak isteyen bayanlar sizleri bekliyorum 05536203072

  10. İstanbul ve gebze civarı olgun hanımefendiler arayabilirler 05070054835 tanıtıcı msj atarsanız dönüş yaparım

  11. Som hanimlar ben ist buyukcekmeceden mahmut 20 45 yas arasi bayanlar mutlu olmak icin arayin her turlu fantazi yaparim gerekirse uzun sureli iliski kisa sureli iliski onu arayan kisi karar verir 24 saat bosum istediginiz saatte yaninizda olurumarayin sexsin tadina varalim 05414583362

  12. Ben arif yasim 27 sex yapmayi cok seviyorum uzun boylu yakisikli bir deli kanliyim benle ilgilenenler numaramdan ulasa bilirler bana 0543 497 42 93 aramanizi bekliyorum dul bayanlar evli bayanlar ic farketmez arayin 7 24 numaram acik herzaman musaitim mucuk bayanlar atesli geceler bizleri bekliyor

  13. Şakacı biriyim zaman problemim yok sexs te iddaliyim bem nun kalacağınız umarim gizlilik temel prensibimdir yaş takıntim yoktur

  14. Merhaba ben murat egeliyim 34 yaşındayım dinamik ve kendine bakan birisiyim karşımdaki bayan partneri zevkin doruklarına uçuran bilen birisiyim benimle uşmak isteyen 20 ve 70 yaş arası bayan arkadaşları 05435661021 bekliyorum saygılarımla uçurucu

Bir Cevap Yazın

