Jigolo Keşfetmeye hazır mısın?

Hepimizin Aradığı Şey Aynı:Uzun Soluklu Bir Aşk Ve SeX

:Türkiye;en Aktif Jigolo Platformu https://tekcizgii.wordpress.com :Üye Olmak Üçretsizdir.

:Jigolo Bölümü,Şehre ve ilçeye Göre Arama,ileri gizlilik ayarları ve özel buluşmak Gibi Özellikleri ile Sunuca Ulaştırır.

:Hayatınızı Degiştirecek Adımı Atmaya Hazır Mısınız? Hemem Üye Olun!!!

16 comments on “Jigolo Keşfetmeye hazır mısın?

  1. İGOLO ATAKAN MRB HANIMLAR İSTANBUL ANKARA İZMİR VE İLÇELERİ BU 3 İLE VE İLÇELERİNE GÖRÜŞÜM VARDIR ATAKAN BOY 1.75 KİLO 62 YAŞ 25 ARAMANIZ YETERLİ YURTDIŞI VE LÜTFEN TRAVESTİ ARAMASIN

  2. merhaba güzel bayanlar ben 27 yaşındayım esmer tenli istanbulda yaşıyorum ve türkiye nin her yerine seyahat ediyorum. gezmeyi eglenmeyi seven mutlu olmak ve mutluluğu sınırsızca yaşamak isteyen bayanlar ben burdayım ya siz nerdesiniz. tüm arzu ve isteklerini sınırsızca yaşamak isteyen bayanlar sizleri bekliyorum.pişman olmayacaksınız.05536203072

  3. merha bayanlar ben -160 boyunda 55 kilo beninle tanışmak isteyen arasın tel 0-05359807986 her zaman araya bilirsiniz ismım -bahri

  4. selam bayanlar ben eskişehir den yaşar 39 yaşında 87 kilo ele gözlü sekste doyumsuz 1 günde 12 posta attım 13te kan geldi korktum kendi rekorumu geçmek istiyorum watsaptan wiberden arayın konuşalım 90533 336 36 72 yataktan çıkarmayacak kadar ateşli azgın sekste kuralları olmayan ve mıymıntı olmayan elit bayanları aramasını bekliyorum sekste en sevdiyim pozisyon saatlerce am yalamak amınızın zevk sularını yutmaya bayılırım 50 yaş yukarsı ve eskişehir re gelemiyecek durumu olan bayanlar aramasın lütf gizlik içinde iste arkadaşınız ister sırdaşınız ister jigolonuz olurum sizlere kadın olduğunuzu 20 yaşında bir genç kız gibi hisettirmek bulutların üstünde uçmak istiyorsanız aramalısınız pişman olmazsınız

Bir Cevap Yazın

