Yılı Jigolo Başvuru Formu

Jigolo Başvurusu için Tüm Formu Doldurun. Form Bize Ulaştıktan sonra size bir mail yollayacağız. Mail adresimize en az 2 adet fotoğraf yollayın.üye olduktan sonra sitemizde ilan bırakabilir jigolo arayan bayanların ilanınızı görmesini sağlayabilirsiniz. 

28 comments on “Yılı Jigolo Başvuru Formu

  1. merhaba ben bursadan atilla 170 boyunda 70 kg kahverengi gozlü 25 yaşında bi gencim tanılşmak isteyen muşterilerimi bana bu numaradan ulaşabilirisiniz 05372276632

  2. akın.izmir bergamalym 55yas boy1.70 klo69 ateşlym seksse doyumszm fanta ziyi severim memnun kalırsnz gızlilik önemli temizlik te azgn boğanz sizi beklyor

  3. merabalar bayanlar ben akın izmir bergamalym yaş55 b1.70…k69 atesli ve doyumszm fantaziye açığm evinize davet olursa gelrm memnun kalırsnz aryn tanşalm 05374769260

  4. adım akîn seks herşeymdir doxumsuzum saatlerce sevismesimi ve fantazi yapmasını severim 16sm aletım boy1.70..klo69 temızliıge önem veririm izmir bergamalym 05374769260 yaş55

  5. Mrb ben zonguldaktan ramazan
    zonguldak ve civari jigola arayan bayanlarin hizmetindeyim boyum 1.80 kilom 80 atletik bir yapiya sahibim ee bazi seylerde anlatilmaz yasanir gizlilik onceligimdir yasayalim ve gorelim

Bir Cevap Yazın

