En zengin iş kadına jigolo darbesi

selam  tüm jigolo sitelerine  ve üyelerine bence jigolo diye birsey yoktur.ve asılsız bir yazıdır.herkez google da jigolo kelimesine  yazılar atıyor etiket olmuştur.sanıyorsun ki jigolo araya bayanlar var yok tüm yorumlar erkekler msn tel ev adrsi veriyor. Tüm jigolo siteleri insanları kandırıyor. bizler jigolo siteleri var diye kendimi kandırıyoruz. Bunların en büyük örneği zengin kadınların jigolodan aldığı darbeler. Benden Söylemesi.

51 comments on “En zengin iş kadına jigolo darbesi

  1. İGOLO ATAKAN MRB HANIMLAR İSTANBUL ANKARA İZMİR VE İLÇELERİ BU 3 İLE VE İLÇELERİNE GÖRÜŞÜM VARDIR ATAKAN BOY 1.75 KİLO 62 YAŞ 25 ARAMANIZ YETERLİ YURTDIŞI VE LÜTFEN TRAVESTİ

  2. slm ben bora 181 boy 90 kilo yeşil gözlü yapılı vücüda sahibim karşımdakine memnuniyet garentisi veriyorum arayın mutluluğu yasayalım..

  3. Selam bayanlar ben fuat istanbuk pendik de yanlız yaşıyorum 28 yaşındayım gecelik bayan arkadaş arıyorum arayın tanışalım. 534 950 03 29.

  4. selam denizliden jigolo şaban 170 boy 85 kl 45yş yarı kel kumral denizlide ikamet ediyorum evli dul her yaşan bayanları bek sır tutmasını bilirım salık hijjen öda zevkin doruklarına ulaşmak isteyen goruş yababilirim evli ciftte olabilir 05432611813

  5. Merhabalar Ben Jigolo Alp Demir
    İstanbul – Avrupa yakasında oturuyorum;
    27 yaşında 1,78 boyunda 70 kg Esmer tenli, Atletik yapıya sahip kaliteli hizmet veren,
    İşini Ciddiye alan, Kendi dalımda profesyonel ilklere adım atan ve tam anlamıyla hoş vakit geçirten bir karaktere ve yapıya sahibim.
    Bu tarz konularda çevreden alınacak kötü lafları göze alarak yapılan bu cesarete saygı duyarak sizi hiçbir şüphe altında bırakmadan Karşımdaki kişilerin varlık /özlük haklarına saygı duymakla birlik de gizlilik koşulunu en üst seviyede tutuyorum.
    Bakımlı, kendine bu konularda güvenen kültürlü Elit bayanlara
    Sadece İstanbul’da Özel fantezilerde sınırsız ve kaliteli hizmet sunmaktayım.
    Yatak performansı yüksek diyorum ( çünkü ilk defa böyle bir tarz göreceksiniz )
    KESİNLİKLE güvene dayalı bir sistem içerisinde çalışıyorum
    Referans konusunda yardımcı olacak kişilerle görüşme sağlıyorum.
    Tamamen %100 hizmet memnuniyeti esasları doğrultusunda saatlik, gecelik, günlük, hafta sonu, seyahat engeli olmadan jigolo hizmeti veriyorum.
    Sizlerde sıkıcı yaşam tarzınıza yenilik ve heyecan katmayı düşünüyor sanız ;
    Aşağıdaki iletişim bilgilerinden bana ulaşabilirsiniz.
    Günün istenilen her saatinde arayabilirsiniz.
    0546 797 26 03
    Vanpir_19@hotmail.com
    Resimlerim ve Hakkımda Bilgiler için Resmi Site
    http://jigoloalp.webs.com
    ***Ücret istenilen saat gün programına göre değişime uğramaktadır.***
    1 Seans 150 Tl
    2 Seans 200 Tl

    SADECE BAYANLARA VE EVLİ ÇİFTLERE HİZMET VERMEKTEYİM.
    DN: Öncelikle Yukarıdaki yazılan Satırlar İçerik olarak kendi cümlelerime dayanıyor ve gerçeği yansıtıyor.

  6. slm arkadaşlar yazılan yorumlara baktım da baya bir tedirgin oldum iki kelimede ben yazmak istedim internet te jigolo sitelerine uye olarak belli mıktarda para odeye n arkadaşlar ve dolandırılan arkadaşlar süper uye veya gold uye olmanız için para yatırıyosunuz ve uye olmadan gelen msj lar uye olduktan sonra gelmıyo cahıl olmayalım arkadaşlar uye oldunuz bir sitenin referanslarına bakın sızi doğru adrese göturecektır 4 yıldır ist cıvarında jigololuk yapmaktayım ve kesınlıkle ınternetten herhangı bır sıtede ( jigolo) sitesınde uyelığım bulunmamaktadır 4 yıldır profosyonel olarak jigololuk yapmaktayım bunun aksını ıddda eden arkadaşlar o uye oldunuz sıtelere bayan olarak uye olmaya çalısın bakalım uye ola bılıyomusunuz olamazsınız çunkü bayan uye gırısı her zaman kapalıdır:) dolandırılmayın arkadaşlar ınternet ortamındakı nıcım Uslanmaz34 ‘dür ayrıntılı bılgı almak isterseniz her konuyo açığimdır bu yuzden sızlere skp sunuyorum
    skyp: live:jigoloyum34
    Msn:jigoloyum34@windowslive.com
    Sizlerden ricam cd olanlar eklemesın zevkten tinksindirmeyin beni bayanlara gelince aşiri pazarlık edenlerden hoşlanmam herkesın krıterlerı vardır bizler saden memnun edemıcemız işe gırmıyoruz olduya memnun olmadınız her hangi bir ucret talep etmiyoruz 4 yıllık bir tecrubemız var saten memnun olmama gıbıde bir sorunla karsılasmadık umarım bundan sonrada karsılaşmayız aşık olamka yok,bağlanmak yok,rahatsızlık vermek yok,hersey tamamen gızlılık çeberı altındadır istek uzerine aynı jigolayla birlıkte olmak isteyen baynalara %25 indirimmimiz olmaktadır şimdiden tşk ederim saygılarımla Uslanmaz34

  7. MERHABA ÇILGIN BAYANLAR BEN ERKEĞİNİZ BARIŞ İSTANBUL DAN ÇOK GÜZEL SEX YAPMAK İSTİYOSANIZ BAYILIRCASINA SEVİŞMEK DELİCE ZEVK ALMAK İSTİYSOANIZ ERKEKĞİNİZİ ARAYIN BERABER ZEVKİN DORUGUNA ÇIKALIM YAŞ SINIRIM YOKTUR VE ÜCRET TALEP ETMİYORUM GÜZEL SEX TEN SONRA Bİ TEŞEKKÜR ETMENİZ BENİM İÇİN YETERLİ BEKLİYORUM GÜZELLERİM 🙂

  8. MERHABA, İZMİR’DEN TAMER… 27 YAŞINDAYIM. 5 YILDIR JİGOLOLUK YAPIYORUM. BU İŞİ ZEVK İÇİN YAPTIĞIMDAN, MÜŞTERİLERİMDEN ÇOĞU ZAMAN PARA ALMIYORUM. SADECE ONLAR VERMEK İSTERSE, KABUL EDİYORUM.

    BOYUM:1.80 KİLOM:80 SİYAH SAÇLIYIM, BEYAZ TENLİYİM, KAHVERENGİ GÖZLÜYÜM.

    SADECE BAYANLARIN GÖRÜŞME TALEPLERİNİ DİKKATE ALIYORUM. FARKLI CİNSEL TERCİHİ OLAN ERKEKLER BOŞUNA ARAMASIN. İZMİR’DE OTURAN HER YAŞTAN BAYANLAR BANA ULAŞABİLİR.

    İLETİŞİM: 05050 922 13 79

  9. mrblar adım can ankaradan 23 yaşındayım güven dolu efendi biriyim tanımak isteyenler 0543 464 52 23 numaram 1.81 boy .90 kilo

  10. merhaba kendine güvenen cekici,cesur ,güzel bayanlar ben istanbul anadolu yakasında ikemet ediyorum bekar 30 yaş 177 boy 78 kg aradığım bir birimize seviyeli dürüst çerçevesinde sohbet arkadaşlık, dostluk, kurmak istiyorum gizlilik ve güven içinde tanışmak görüşmek isteyen ciddi bayan arkadaşları bekliyorum numaram 0538 421 84 78 yazıyla sıfır beşyüz otuzsekiz dörtyüz yirmibir seksendört yetmişsekiz eklemek isteyen msn hasan_-coban@outlook.com.tr / skype orhancoban_28 😉

  11. Merhaba ben yunus yas26 boy 180 kilom 79 esmerim istanbul bagcilardan oturyorum sekste sinirim yok yas sinirim 18 50 arasi bu iste yenim ama menmun ederim herkunda ara gürüseli 0505836813 ara 05075093271

  12. Jigolo yoktur diyene karşıyım. Ben balıkesirliym yakın çevre illerdeki masraflarımı üstlenecek tüm bayanlarla beraber olurum gizlilik ve temizlik ilk şartmdır müşterilerimde yaş sınırı yoktur. Gsm. 05362828128 arayn

  13. Jigolo yoktur diyenlere inat buradayım. Sayn degerli bayanlarn aramasını beklyorum. Gizlilik temizlik ilk şartmdır. Twtter adresim. Jilet8128. Dir. Tlfn. 05362828128

  14. ben diyarbakirdan ali jigolo yok diyen halt etmis erkeklere nasil bayan yatakta hizmet ediyorsa bi erkekte bayana yatakta hizmet verir illerde nasil genel evleri var erkekler icin erkekler icinde genel evi olsa ceske ilk basta ben gider orda bayanlara hizmet ederdim inan ama ne yazikki erkek genel evi olmadigindan dolayi bende burda yaziyorum ben diyarbakirdayim ve bayanlara ve ciftlere hizmet icin burda yaziyorum fantazide asla sinirim yok yeterki saygi guven olsun gerisi bos bence yasim 35 kilo 67 boy 1/72 bugday tenliyim lutfen ciddi olan bayanlar veya evli ciftler arasin tanisalim gel dediginizde gelir git dediginizde cekip gider arkamada bakmam zaten bence boyle olmasi lazim degilmi canlarim ucretime gelince aklinizda hangi mevla gelir onun verirsiniz asla azdir yada coktur demem onemli olan yeterki sizler memnun kalin memnun kalmadiginizda ucret kesinlikle istemiyorum not aramadan once yeterki tanitici msj atin bileyim tsk 0535 652 70 11

  15. mrb bayanlar ben istanbul anadoluyakasında oturuyorum ve jigololuk hizmetiveriyorum yaş 36 güzel amcı yalarım bu tel 0533 091 51 36

  16. MERHABALAR ;enerjık dınamık kadınlıgınızı en güzel şekilde yaşatacak her yerınızı yalayacak kolay kolay yorulmayan romantik güven ve gizlilik içinde birine ne dersiniz? -İSTANBUL 🙂 0/5/3/4/2/5/1/8/8/0/0/ SIFIR BEŞ ÜÇ DÖRT İKİ BEŞ BİR SEKİZ SEKİZ SIFIR SIFIR (aramadan önce mesaj atarsanız benım dıe sevınırım.hemen geri dönüş yaparım mesajdan sonra 🙂 TEŞEKKÜRLER

  17. merhaba güzel ülkemin güze hoş ve bakımlı bayanları giresunda yaşıyorum 27 yaşındayım türkiyenin her yerine seyehat ediyorum ve istanbul da geçiriyorum zamanımın bir çk vaktini mutluluğu yaşamak mutluk olmak herşeyi sınırsızca yaşamak istiyorsanız size sadece bir telefon uzaklığındayım. bekliyorum. 05536203072

  18. Murat Muratt selam olgun bayanlar yaş 43 esmer 183 boyunda ankara bana ulaşmak isteyen her yaştan bayanlar 0538 620 12 30 saygılar,,,,,,,,

  19. MRB GÜZEL ÇAPKIN HOVARDA ÇILGIN BAYANLAR 18 YAŞ ÜZERİ BAYANLAR HAYALİNİZDEKİ KİŞİ BURADA GELDİ 178 BOY 75 KILO ESMER ELA GÖZLÜ ISTANBULDA YANLIZ YAŞIYORUM 28YASINDAYIM ÇEKİCİ SIRDAŞ YOLDAŞ HER KONUDA KONUŞA BİLECEĞİNİZ ÇEKİNMEDEN GÜNÜN 24 SAATİ VAKİTLİ VAKİTSİZ ÇAĞRI MSJ BIRAKIN ARARRIM ÖZELLEDE AÇIKTIR ÇILGIN BAYANLAR GECE UYKU TUTMASA UYUTURUM ZEVK ALMAK İSTERSEN VERİİRİM İSTER REELDE İETER SANALDA HER ŞARTINIZA UYARIM ŞÖYLELLE ELİN ELİMDE DİLİN DİLİMDE GÖĞÜSÜN GÖĞÜSÜMDE DİZİN DİZİMDE TEK BEDEN TEK VUCUT SIRILSIKLAM TER İÇERİSİN DE SADECE SİZİN GÜZELLE VUCUDUNUZUN SERSSİNİ DİNLETECEĞİM SİZE SULLAR SELLER ŞELLLALER GİBİ ZEV VERECEĞİM AYNEN ADIM GİBİ SİZ BAYANLARIN ZEVK KURTULUŞUNUZ OLACAĞIM ZEVKLERİN FARKINI GÖR REELDE YAŞAMIN TADINI BUL SANNALDA RÜYAN GERÇEK OLSUN SADECE ISTANBULDAKI DUL EWLI BEKAR OLGUN BAYANLAR ARAYABILIRLER SAKIN GEYLER WE ERKEKLER ASLA ARAMASINLAR 05424187651

  20. MrB.BEN oguz.ist avrupa yakasında ikamet etmekteyim..180.by..39.yaş..85.klo elagözlü.beyaztenli.karizmatik biriyim yaş.sınırlaması yok kendin bana uygun gören örnek saygı olmadan sevgi olmaz sevgi olmadan aşk olmaz …temiz dürüst ne istedini bilsin …..SevebiLeceğim ßirini verin ßana… ELLerini tuttuğumda, meydan okuyabiLsin tüm dünyaya…Yüreğini eLine alıp, savaş açsın sahte aşkLaraßen yokken, ßenim için yumruğunu vurabiLsin masayaSahte oLmasın sevgisi, sırt dönüp gitmesinÖyLe sevsin ki, öLümü ßiLe göze aLabiLsin korkusuzcaVerin öyLe ßirini ßana, aLın DÜNYA sizin oLsun…0546.856.80.07..ara sms at tanışalım konuşalım sonra kararverMrB.BEN oguz.ist avrupa yakasında ikamet etmekteyim..180.by..39.yaş..85.klo elagözlü.beyaztenli.karizmatik biriyim yaş.sınırlaması yok kendin bana uygun gören örnek saygı olmadan sevgi olmaz sevgi olmadan aşk olmaz …temiz dürüst ne istedini bilsin …..SevebiLeceğim ßirini verin ßana… ELLerini tuttuğumda, meydan okuyabiLsin tüm dünyaya…Yüreğini eLine alıp, savaş açsın sahte aşkLaraßen yokken, ßenim için yumruğunu vurabiLsin masayaSahte oLmasın sevgisi, sırt dönüp gitmesinÖyLe sevsin ki, öLümü ßiLe göze aLabiLsin korkusuzcaVerin öyLe ßirini ßana, aLın DÜNYA sizin oLsun…0546.856.80.07..ara sms at tanışalım konuşalım sonra kararver

  21. selam bayanlar ben eskişehir den yaşar 39 yaşında 87 kilo ele gözlü sekste doyumsuz 1 günde 12 posta attım 13te kan geldi korktum kendi rekorumu geçmek istiyorum watsaptan wiberden arayın konuşalım 90533 336 36 72 yataktan çıkarmayacak kadar ateşli azgın sekste kuralları olmayan ve mıymıntı olmayan elit bayanları aramasını bekliyorum sekste en sevdiyim pozisyon saatlerce am yalamak amınızın zevk sularını yutmaya bayılırım 50 yaş yukarsı ve eskişehir re gelemiyecek durumu olan bayanlar aramasın lütf gizlik içinde iste arkadaşınız ister sırdaşınız ister jigolonuz olurum sizlere kadın olduğunuzu 20 yaşında bir genç kız gibi hisettirmek bulutların üstünde uçmak istiyorsanız aramalısınız pişman olmazsınız

  22. merhaba bayanlar ben ismet 32 yaş 180cm boy bekarım. çok yakışıklıyım. spor salonu işletiyorum.bursa merkezden her yaştan evli dul bekar bayanlar arayabilirsiniz. aletim büyük çok geç boşalırım.05443338351 ücretliyim.orgazm olmak isteyen bayanlar gizlilik içerisinde görüşelim.
    Cevapla

  23. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN BİP VİBER LINE SKYP VAR 05373215942 05373215942 05373215942

Bir Cevap Yazın

