Tugrapanel Dünyası Şokta

Tuğra panel müşterilerinin dikkatine.  Öncelikle Ben Tek_Cizgi Sanal alemde 10 yılımı vermiş bir insanım 10 yıl süre içersinde kimi zaman ünsel oldum kimi zaman görevli oldum ve karar verdim kendime ait bir site açtık ve kendimi geliştirdim. Ve kendi siteme çok emek verdim yazı ve blog wordpress çalışmaları çaptım sitemi çok güzel başarılara getirdim ve sonunda panelci olmaya karar verdim. ve oldum da ama insanların Şerefsizliği, adiliği ve dürüst olmamalılarından dolayı panelciliği bıraktım ve kendi siteme panelci arıyodum tuğra panelle tanıştım ilk başta kulağa hoş geldi fiyatları ve kalitesi ve start verdim sitelerimi onun paneline taşıdım ve böle 2 ay geçti ve işlerim ters gitti sunucu parasını 3 gün geciktirdim adam (!) sunucumu kapatmış yedeklerimi silmiş ve bana bu şekilde msn’den yazdı ve emeğimin yok oluşuna üzüldüm 6 yıllık domain’imdi onunla güldüm onunla ağladım onunla kasıla kasıla blog attım onunla düşmanlarıma ders verdim dostlara sevinç verdim ama emeğim tuğra panel tarafından hiç sayıldı. ve tuğra panele soruyorum böle bi emeği sen vermiş olsaydın ve senin emeğinde bu şekilde hiç sayılmış olsaydı nasıl bir tepki verirdin acaba??? SİZ BÖLE EMEK HIRSIZI BİR PANELCİYİ TERCİH EDERMİYDİNİZ???

İmza: TeK_Cizgi

SAYGILARIMLA..

2 comments on “Tugrapanel Dünyası Şokta

  1. tugrapanel orospu çocugu tugrapanel sen ananın amındayken millet Tek_Cizgi kalitesini konuşuyordu.ben TeK_Cizgi çalışan Blgo.tugrapanel kadar orospu çocugu oldugunu anlattı.milletin arkasından konuşma tugrapanel sikerler

Bir Cevap Yazın

