SESLİYE NİN ESKİ KAŞAR CANOM AKLI OL

selam  ben TeK_Cizgi bir zamanlar sesligemi ilk sahibi olalan ama simdik sieyi kaan  diye birine satmış bulunuyorum sesligemi sesliye yönledirmiştir. ve oradekile insan lıkta cıkmışır eski dostlul yoktur.simdik hikayemize başlıyalım .sesliye de bir cok ama cok eski  bir gorevli niki canom olan  bana kaşarlık yapıyor sikmedim ya onu götür kalmıştır? ama az kaldı onuda sikcem onu yanıdakiler de kım olsa olsun   artık sanş yok  size o canom kaşarı m sn  veryim ekleyi sikişin!!!

msn:     canomunyeri.com2009@hotmail.com

 

AKLILI OL CANOM  BANA KAŞARLIK YAPMA O GUZEL AMCIKGIN YAZIK OLUR SONRA SENİ HATIRINDA SİKERİM SENİ DE SİKERİM ARTIK YETER AMI KALMAŞIN ORUSPUN!!!!

Bir Cevap Yazın

