Vip jigolo olmak isteyen

GİZLİLİK VE GÜVENLİK NEDENİYLE  jigolo olmak İSTİYORSANIZ

TeK_Cizgi@hotmail.com

Adresine Mail Atın

16 comments on “Vip jigolo olmak isteyen

  1. slm bende zevkine jigolo olmak is
    tiyom yaşım 34 boy 1.84 kilom83
    samimi ve gerçekçiyi tercihim bay
    anlar çagrı atabilir tel 05369525244

  2. Merhaba mersinde yasiyorum 25 yasindayim 1.73 boy 65 kiloda sempatik neşeli ve güçlü bir gençle beraber olmaya ne dersiniz 05532911846

  3. Evet bende jogolo olmak istiyorum ama baş vurduğum bütün siteler para istedi bende güvenme digim için yatirmadim yatirmamda eğer siz yardım edeceksiniz para benim için çok önemli değil sadece ilişkiye girmeyi seviyorum doyumsuzum buda benim numaram bana yardımcı olursaniz sevinirim ve sizi pişman etmem no 5435277213

  4. Slm Ben hakan antalyadan yaşım 32 boy 183 kilo 87 esmer bir beyin seyahat engelim yoktur heryere giderim tlf no0543 725 07 21 watsap no0506 026 45 27

Bir Cevap Yazın

