Yeni Bir Seks Jigolo Bul

Sitemizde 100.000’den fazla Jigolo adayı bulunuyor. Kolay ve zevkine göre seks Jigolo BULMAN için inanılmaz bir fırsat. her gün yüzlerce yeni üye kayıt yaptırıyor, hepsinin istediği şey aynı: SEKS YAPMAK!

45 comments on “Yeni Bir Seks Jigolo Bul

  1. 176 boyunda atletik vucutlu 75 kiloda oldukça ketum yani ağzı sıkı paraya ihtiyacı olan bir erkeğim hatay iskenderunda yaşıyorum memnun olursam emin olun zevkin doruklarına çıkarırım memnun ederim arayın görüşelim hadi ateşli azgın zengin hanımlar arayın görüşelim ateşinizi söndüreyim garanti veriyorum memnun kalacaksınız
    http://www.alternatifjigolo.com/ Linke Tıklarayarak Projede neler uyguladığımızı incelemeniz faydanıza olacaktır.

  2. Sex insan hayatında çok önemlidir. Arzular engellenemez ve ihtiyaçlar giderilmelidir. Sizinle Kokteyl , parti yada özel eğlencelerinizde eşlik edebilirim.Ben Hatay iskenderun’dan boyum 176 kilom 75 atletik bir vücudum var spor yapmayı severim masaj eğitimi aldım arzu eden olursa sevişmeden önce yada sonra masaj yapabilirim.
    Müşterilerimle makul ücret karşılığında kendi evinde veya otellerde görüşürüm. Hijyene ve gizliliğe kesinlikle dikkat ederim ve kesinlikle duş almadan ilişkiye girmem. En az sizin kadar bende seçiciyim Evinizde veya istediğiniz bir yerde birlikte bir şeyler içebilir, bir sevgili yada bir dost gibi muhabbet edebiliriz. Kendime güvenim sonsuzdur, samimi, içten ve sıcak bir partnerse aradığınız detaylarımı inceledikten sonra arayabilirsiniz.
    Bayanlarla birlikte cafelere, restoranlara, barlara ,gece kuluplerine ,toplantılara, iş yemeklerine ,iş gezilerine ,farklı şehirler yada farklı mekanlar,balolara, partilere gidebilirim. Bayanlara özel bu hizmeti güler yüz göstererek büyük bir istek,özveri ve memnuniyetle yerine getiririm.Tadı damağınızda kalır emin olun. Müşteriler istediği takdirde onlarla kendilerini yalnız hissetmemeleri için tatile gidebilirim

    • 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiktan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligine yaragimin kafasini koysam ve omuzlarindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniytahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama( toplar erkekler yazmasin mesaj atmasin oglanci degilim ) yasak ask yasamak isteyen evli bayanlar yaraga hasret kalmis dullar sexi merak eden bekar kizlar hamile kalmak isteyen bayanlar yazsin

  3. İyi akşamlar bayanlar ben aydın nazıllıden 26 yaşında gencım mutsuz umutsuz ve çaresizim ben yardım edebılecek elımden tutabılecek bayan arıyorum numaram 0541654 77 24

  4. Slm ben kayseriden sinan yasim 32 acik ve net ben sexte sinirsizim doyumsuzum beni doyura bilecek kayseri ve cevresi bayanlari bekliyorum kendine guvenen bayanlar arayin 0543 524 85 69 NOT SANALLA MACERAYLA ISIM OLMAZ 0543 524 85 69

  5. selam bayanlar ben ankaradan volkan yaş 35 178 boyunda 80 kiloda sex e çokm aşırı ilgi duydugumdan dolayı doymak bilmeyen ve sexe daima aç olan bir erkeğim kendime güvenmemdeki olay bitmek tukenmek bilmeyen bir azmim olması partnerimi en iyi şekılde memnun etmek zevki yaşatmak onunla beraber bende yaşamayı severim kısacası sex makınesiyim hiç bir şekılde sınır tanımam gece boyu ilişkilerimde 10 postanın altına düşmem devamlı rekora gitmek isterim karşımdaki partnerimde sexe doymayan ve daima istekli olmasınbdan yanayım eger bana ayak uydurabilecek bayanlar aaradım hep varsa mesajlarını bekliyorum volkan_0106@hotmail.com

  6. slm ben tarkan istanbulda oturuyorum 24 yaşındayım 1.70 boyunda kendine bakan yakışıklı bakımlı temizliğe çeok onem veren bi erkegim benimle irtibata geçmek isteyen her yaştan bayanla görüşe bilirim yaşın benim için hiç bir önemi yok ciidi olan bayanlar araya bilir 05392728912

  7. ismim hakan 25 yaşıdayım üniversite öğrencisiyim. aynı zamanda antrenörlük ve hakemlik yapıyorum. bayanlara karşı kibar ve nazik bir beyfendiyim. her yaş grubundaki bayanlara açığım. izmirde konak tarafında yaşamaktayım. bana maddi destek sağlayacak her türlü bayanla birlikte olurum. buraya mail adresimi bırakıyorum. online görüştükten sonra telefon numaramı verecem. boyum 1.72 65 kiloyum. mail adresim kartalsahin1989@hotmail.com

  8. merhaba bayanlar ben ferhat vanda oturuyorum 35 yaşındayım 1.77 boyunda van ve tüm çevre illerinde sevmek sevilmek isteyen mutsuz aşksız her türlü bayan arıyorum en iyi şekılde memnun etmek zevki yaşatmak onunla beraber bende yaşamayı severim kısacası sex makınesiyim hiç bir şekılde sınır tanımam gece boyu ilişkilerimde 10 postanın altına düşmem devamlı rekora gitmek isterim karşımdaki partnerimde sexe doymayan ve daima istekli olmasınbdan yanayım eger bana ayak uydurabilecek bayanlar aaradım hep varsa mesajlarını bekliyorum… 05415686900

  9. merhaba kendine güvenen cekici,cesur ,güzel bayanlar ben istanbul anadolu yakasında ikemet ediyorum bekar 30 yaş 177 boy 78 kg aradığım bir birimize seviyeli dürüst çerçevesinde sohbet arkadaşlık, dostluk, kurmak istiyorum gizlilik ve güven içinde tanışmak görüşmek isteyen ciddi bayan arkadaşları bekliyorum numaram 0538 421 84 78 yazıyla sıfır beşyüz otuzsekiz dörtyüz yirmibir seksendört yetmişsekiz eklemek isteyen msn hasan_-coban@outlook.com.tr / skype orhancoban_28 😉

  10. Selam kirsehirden enes 5.3.2.3.3.3.3.4.6.2 arkadaş lar 532 333 34 62 fantazi lerine ve de kendine güvenen bayanlar arayın 532 333 34 62 yaş sınırı yok bayanlar 5323333462 arayın menmu niyet garantisi veriyor um

  11. merhaba güzel bayanlar ben 27 yaşındayım esmer tenli istanbulda yaşıyorum ve türkiye nin her yerine seyahat ediyorum. gezmeyi eglenmeyi seven mutlu olmak ve mutluluğu sınırsızca yaşamak isteyen bayanlar ben burdayım ya siz nerdesiniz. tüm arzu ve isteklerini sınırsızca yaşamak isteyen bayanlar sizleri bekliyorum.pişman olmayacaksınız.05536203072

  12. adım ahmet bursa da yasıyorum bursa ve yalova tarafından cagırırsanız her türlü gelirim bayanlar yas 26 05435775948 yas sınırı yok ter türlü tatmin ederim

  13. BEN SERKAN MANİSA MERKEZ’DEN 1.70 BOYUNDA 70 KG. AĞIRLIĞINDA 35 YAŞINDA KİBAR, GÜLERYÜZLÜ,BAKIMLI,TEMİZLİĞİNE ÖNEM VEREN AÇIK ÖĞRETİM LİSE MEZUNU ÜNİVERSİTE AÇIKÖĞRETİM İŞLETME BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİSİYİM. VESTEL BEYAZ EŞYA BUZDOLABI -1- BÖLÜMÜNDE İŞÇİ OLARAK ÇALIŞMAKTA, EK İŞ OLARAK JİGOLO’LUK YAPARAK SADECE BAYANLARA ÖZEL, GENÇ,YAŞLI HER YAŞTAN GURUBA HİZMET EDEREK -1- SAAT ÜCRETİ -200- TL ALIRKEN SIR TUTMAK GİZLİLİK PRENSİBİMDİR. FACEBOOK’TAN ARAMA YERİNE ( Manisa Serkan Tunç ) YAZDIĞINIZDA FOTOĞRAFLAR VE TELEFON NUMARAMIN AYNISI ORADA YAZMAKTADIR. SEYAHAT ENGELİM VARDIR SADECE İZMİR,MANİSA’DA GÖRÜŞMEM OLURKEN BENİ TERCİH ETTİĞİNİZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDEREK İYİ GÜNLER DİLERİM. ( 0-531-965-18-22 ) ( 2015 )

  14. Selam ben ali 26 yasindayim iyi istediginiz hayati ve zevki yasatmaya varim. Kendime cok guveniyorum.
    Yasayacagimiz seylerin gizli kalmasi icin size guvenebilirmiyim??
    7\24 hizmet verebilirim.
    0535 776 2872 bu numaradan bana ulasabilirsiniz

  15. Merhaba Hatay’dan Volkan ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren fit ve kaslı vücut yapısına sahibim,spor salonunda fitness eğitmeni olarak çalışıyorum.kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum saatlerce sevişip seks yapabilirim bir günde 6 defa ilişkiye girdiğimi bilirim. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim emin olabilirsiniz buna, benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam Hatay veya çevre illerde ikamet ediyor olmaları ve açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim sex partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sexe çok düşkünüm doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler.0545 697 63 00

  16. ben kula manisa dan ibrahim is sahibi birsiyim yas 45 boy 170 kilo 76 evli birisiyim bunda dolayi gizlilik istiyorum iyi bir dostum olsun uzun sureli maddi manevi destegi yaparim yeterki ben mutlu olayim yas olarak benden buyuk olmasin 30 veya 35 yeterlicocuklu ola bilir saygilar tel 05367437216

  17. HERKESE BENDEN SELAMLAR 33 YAŞINDA AKLI BAŞINDA 180 BOYUNDA 75 KILO HER TÜRLÜ TATMİN GARANTİLİ ENGİN TECRÜBELİ DERİN MUHABBETLİ SAMSUN DAN MURRO HERŞEYİN SIRRI BENDE DOYUMSUZ TATMİNKAR HERSEYİMLE KENDİME GUVENEN BİR ERKEĞİM ARAYIN GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM 05398602313

  18. Merhaba 23 yaşında manisalıyım.1.79 80 kilo vücudum yapılıdr ne istedigini bilen ve saygı sevgi gizlilik çerçevesinde görüşmek isteyen bayanların aramasını isterim tek kelime ile pişman Olmazsınız 🙂 mutluluk çubuğu bende 507 087 91 68 Manisa izmir çevreleri farketmez ara mesaj at 🙂

Bir Cevap Yazın

