Jigolo Arayan Bayanlar


Jigolo Arayan Bayanlar



erkek arayan bayanlar jigolo, genc erkek arayan zengin bayanlar, istanbulun en iyi jigolo sitesi, jigolo ajansları, jigolo arayan bayanlar erkek telefon numaralari, jigolo arayan bayanlar forum, jigolo arayan bayanların adresleri, jigolo arayan erkekler, jigolo arayan erkekler bursa, jigolo arayan erkekler ilanları, jigolo arayan erkekler telefonları, jigolo arayan yaşlı bayanlar, jigolo arayan zengin bayanlar, jigolo arayan zengin dul bayanlar, jigolo arayan zengin hatunlar, jigolo arayan zenginler, jigolo arkadaş, jigolo erkek arayan bayanlar, jigolo sitesi erkek arayan bayanlar, jigolo sitesi istanbul


Jigolo TeK_Cizgi

Sesli Sohbet

Msn
jigolotekcizgi@hotmail.com

                              Jigolo TeK_Cizgi

“>
Jigolo TeK_Cizgi

22 comments on “Jigolo Arayan Bayanlar

  1. mrb.k.maraştan yusuf ben.38 yaşında olgun fiziği çok düzgün biriyim.görüşmek isteyen k.maraş ve çevresi her yaştan bayanla arayın tanışalım.05448423870

  2. sevgili güzel bayanlar dilediginiz kişiyle doyumsuz sex isterseniz bana ulaşip soylemeniz yeterli olacak ucreti guzell hatriniza bir guzellik yaparim tabi
    05320606704 Bekliyoruz
    # Grup sex
    # Özel sex

  3. Merhabalar istanbul dan ben semih yaş 25 Diksiyon düzgün bayan arkadaşlar la tanışmak isterim 0542 838 47 28 numaram beklerim.

  4. merhabalar ben murat diyarbakırdan jigolo arıyan bayanlar ben diyarbakırın bir ilçesinde kalıyorum yaş 25 ihtiyaçın varsa ara kesinlikle aradığın kişi ben olmalıyım neden desen çünkü sana yakınım yaş sorun yapmıyorum ücret alıyorum az bir öcret sadece alırım buyrun bekliyorum haşçakalın 05434111876

  5. slm tatlı bayanlar benizmite mematigizliliye ünem veren sekse düşkün bayanların çağrılarını beklerim 189 boy 70 kg tl 05352809469

  6. slm tatlı bayanlar ben izmite mematigizliliye ünem veren sekse düşkün bayanların çağrılarını beklerim 189 boy 70 kg tl 05352809469

  7. mrb bayanlar ben jigolo mustafa yaş 30 boy 1.79 istanbul kadıköyde oturuyorum temizlige ve gizlilige önem veren heyecan arayan degişik fanteziler yaşamak isteyen bir arkadaş dost ve güzel dakikalar yaşamak günün sitresini üzerinden atmak isteyen siz bayanlara jigololuk hizmeti veriyorum görüşmelerimi siz bayanların evlerinizde yada otellerde görüşme yapmaktayım görüşmek yada bilgi almak isteyen istanbuldan bayanlar bana bu numaradan ulaşabilirsiniz tel 0539 840 12 26

  8. MRB BEN CENGİZ Y36 İST ANADOLU YAK SEX YAŞAMAK İSTEYEN 30 70 YAŞ ARASI BAYANLARI BEKLİYORUM 05426130454

  9. MRB BEN CENGİZ Y36 İST ANADOLU YAK SEX YAŞAMAK İSTEYEN 30 70 YAŞ ARASI BAYANLARI BEKLİYORUM 05426130454 E HADİ

Bir Cevap Yazın

