JİGOLO İŞ BAŞVURU FORMU

-:- JİGOLO İŞ BAŞVURU FORMU -:-

————————————————————————————————————————

Resim
Rumuz
Adı
Soyadı
E-mail / MSN Lütfen E-mail adresinizi küçük harflerle yazınız aksi halde başvurunuz onaylanmayacaktır.
Cep Numaranız

 itiraf ediyorum

Mesleğiniz
Doğum Tarihiniz
Doğum Yeriniz ADANAADIYAMANAFYONAĞRIAKSARAYAMASYAANKARAANTALYAARDAHANARTVİNAYDINBALIKESİRBARTINBATMANBAYBURTBİLECİKBİNGÖLBİTLİSBOLUBURDURBURSAÇANAKKALEÇANKIRIÇORUMDENİZLİDİYARBAKIRDÜZCEEDİRNEELAZIĞERZİNCANERZURUMESKİŞEHİRGAZİANTEPGİRESUNGÜMÜŞHANEHAKKARİHATAYIĞDIRISPARTAİÇEL(MERSİN)İSTANBULİZMİRKAHRAMANMARAŞKARABÜKKARAMANKARSKASTAMONUKAYSERİKIRIKKALEKIRKLARELİKIRŞEHİRKİLİSKOCAELİKONYAKÜTAHYAMALATYAMANİSAMARDİNMUĞLAMUŞNEVŞEHİRNİĞDEORDUOSMANİYERİZESAKARYASAMSUNSeçinizSİİRTSİNOPSİVASŞANLIURFAŞIRNAKTEKİRDAĞTOKATTRABZONTUNCELİUŞAKVANYALOVAYOZGATZONGULDAK
Bulunduğunuz Şehir ADANAADIYAMANAFYONAĞRIAKSARAYAMASYAANKARAANTALYAARDAHANARTVİNAYDINBALIKESİRBARTINBATMANBAYBURTBİLECİKBİNGÖLBİTLİSBOLUBURDURBURSAÇANAKKALEÇANKIRIÇORUMDENİZLİDİYARBAKIRDÜZCEEDİRNEELAZIĞERZİNCANERZURUMESKİŞEHİRGAZİANTEPGİRESUNGÜMÜŞHANEHAKKARİHATAYIĞDIRISPARTAİÇEL(MERSİN)İSTANBULİZMİRKAHRAMANMARAŞKARABÜKKARAMANKARSKASTAMONUKAYSERİKIRIKKALEKIRKLARELİKIRŞEHİRKİLİSKOCAELİKONYAKÜTAHYAMALATYAMANİSAMARDİNMUĞLAMUŞNEVŞEHİRNİĞDEORDUOSMANİYERİZESAKARYASAMSUNSeçinizSİİRTSİNOPSİVASŞANLIURFAŞIRNAKTEKİRDAĞTOKATTRABZONTUNCELİUŞAKVANYALOVAYOZGATZONGULDAK
Göz Renginiz
Boyunuz
Kilonuz
Saç Rengi
Penis Boyu
Eğitim Durumunuz İlkokulOrtaokulLiseÜniversite
Tecrübeleriniz Varmı EvetHayır
Alkol Kullanıyor musunuz EvetHayır
Sigara İçiyor musunuz EvetHayır
Cinsel Durumunuz AktifPasifAktif-PasifStriptizciyim
Kendinizi Anlatın  

 

 

 

 

 

 

 

 

28 comments on “JİGOLO İŞ BAŞVURU FORMU

  1. selam ben adanalıyım sex yapmak isteyen kadınlar renk arayan evli çiftler sex yapmak isteyen dullar HERŞEY GİZLİ KALACAKTIR ARAYIN 05428192986

  2. Merabalar bn kuzey istanbuldan yazıyorum yaşm 23 boyum 1.78 kilom 68 ve cok guzel bi vicuda sahibim neyse kendimi fazla buyutmek istemem tatlı okurlar ücretsiz jıgololuk yapıyorum zevfkin doruklarını yaşamak parayla olmaz zevfkin doruklarına beraber cıkmaya ne dersiniz. :05414216911 bekletmeyin fazla zevfkten ucalım bir gece kendine güvenenleri bekliyorum…

  3. artvin yusufeli ilçesinden ilhami 28 yaşında yakışıklı kibar romantik efendi dürüst doğru ama ateşli aşkı sevişmeyi sexsi çok seven cılgın deli dolu kendi haline biriyim trabzon rize arhavi hopa artvin illeri ilçeleri köyleri 20.ile 50 yaş arası evli dul bayanların aramasını bekliyorum işte numaram 0543.308.16.08.bekliyorum

  4. SLM KOD ADIM POYRAZ VANDA YAŞIYORUM UZUNBOYLU ESMERTENLİ BAKIMLI BİRİYİM ÜNV MEZUNUYUM YAŞ29 BURDA BAYANLARA ÖZEL OLARAK HİZMET SUNMAK ÜCRET ALMADAN SİZ BAYANLARA HİZMET SUNMAK İSTİYORUM NUMARAM 0543 590 86 76 ARAMAMIZI BEKLİYORUM İYİ GÜNLER DİLERİM

  5. slm ben istanbul bayrampaşadan ferit benimle sesk yamak isteyen bayanları bekliyorum aynı zaman da taksi şöferüyüm bayanları memlun etmeyi seviyorum cep nom 0535 222 03 17 ara cok azgınım

  6. 0534 710 47 13 bursalı bayanlar arayın evinizekadar gelip nezaketin tavan yaptığı bi şekilde inanınmaz zevkler yaşatayım ücret 100 tl farklı fantazı izteği + ücret bursa mudanya… bekliyorum ..

  7. Mrb samsundan F.kerim kaya hayatin guzelliklerini sevgiyi saygiyi sevegiden yoksul kalanlar arayin tanisalim bu hayat bizim ikinci bir sansimiz olmayacakta her anin tadini cikartmak gerkir diyi dusunuyorum

  8. Mrb bayanlar mert ben antalyadan yas 26 tl den veya real de tanismak bulusmak doya doya butun fatezilerle rahatlamak isteyen evlidul bekar bayanlar 7 gun 24 saat ne zaman musait olursaniz arayin kendi evimde yalniz yasiyorum 05457833855 vodafone ozele acik 3g var avea da var watsap line de var hic crkinmeyin lutfen

  9. ben istanbul esnlerden SAİMhiçbir şekilde ayrım yapmadan tüm yaştaki bayanlar amınızı sulanıncaya kadar yalatıp suyunu içirmek ve sonrada doyasıya sikişmek altımda inlemek isterseniz 7-24 bu numaradan ulaşabilirsiniz.5423314893

  10. Slm bn konyadan karizmatk biriyim konyadan mutlu olmak isteyen bayanlare yardimci olmak istiyorum numaram 05368680549 bekliyorum

  11. slam ben tırcıyım citti ve samim olan sexsi sexxe düşkün gizlilik içersinde bayanlar la görüşmek yaılır 0536 3828377 sevgiler

  12. Merhaba , partneriniz mustafa ÖZKAN ben.
    Profilimi okuduktan sonra iletişime geçiniz.
    Ben ne sapığım nede ne satılık malım. Sex insan hayatında yeme içme kadar önemlidir. Arzular engellenemez ve ihtiyaçlar giderilmelidir. Yeni deneyim kazanacak gerdeğe girme korkusu olan bayanlarla sevişme , ön ilişki , tabuların yıkılmasında yardımcı olurum. Sizinle Kokteyl , parti yada özel eğlencelerinizde eşlik edebilirim.Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır.
    Müşterilerimle kendi evinde yada otellerde görüşüyorum. Evinde duş imkanı olmalıdır. Hijyene kesinlikle dikkat ederim ve kesinlikle duş almadan ilişkiye girmem. En az sizin kadar bende seçiciyim, çünkü ruh sağlığım ve fiziksel sağlığım birçok şeyden daha önemlidir. Evinizde; birlikte bir şeyler içebilir, bir sevgili yada bir dost gibi muhabbet edebiliriz. Kendime güvenim sonsuzdur, samimi, içten ve sıcak bir partnerse aradığınız detaylarımı inceledikten sonra arayabilirsiniz.
    Bayanlarla birlikte cafelere, oturmalara, ev gezilerine restaurantlara, lokantalara, barlara ,gece kuluplerine ,toplantılara, iş yemeklerine ,iş gezilerine ,farklı şehirler yada farklı ülkelere ,balolara, partilere gidebilirim. Bayan müşterilerine bu hizmeti güleryüz göstererek sevinç ,özveri ve memnuniyetle yerine getiririm.
    Müşteriler istediği takdirde onlarla kendilerini yalnız hissetmemeleri için tatile gidebilirim . Ehliyetim var , şöförlüğünü yapabilirim.

    Bilgilerimi inceledikten sonra, iletişimde yer alan telefon numaramdan bana ulaşabilirsiniz. Müsait isem mutlaka cevap veriyorum, ulaşamazsanız lütfen sms atın veya eposta gönderiniz. Mutlaka geri dönerim.
    Lütfen bilgilerimi dikkatlice inceleyiniz.
    numaram: 0539 267 56 07

  13. Selam ben bartınlıyım sexs yapmak isteyen bayanlar dul evli ve renk arayan bütün bayanlar arayalir bekliyorum hersey gizli kalacaktır arayın.0532 569 30 48

Bir Cevap Yazın

