sesli biricik, seslibiricik, seslibiricik.com

Adam olun sikerim alayınız??

Adam olun sikerim alayınız??

Adam olun sikerim alayınız??

Adam olun sikerim alayınız??
sohbet ,sesli


TeK_Cizgi

Sesli Sohbet

18 comments on “sesli biricik, seslibiricik, seslibiricik.com

  1. ben mustafa tekirdağ çorludayaşıyorum yaşım40 dürüs ve sekste doymak isteyen bayan lar arayın05071275990 170 boy 75kilo

  2. merhaba ben istanbuldan okan yaş 26 boy1.78 kilo75 mavi gözlü kumralım ciddi bayanlar yedi yirmidört saat acık telim aramınızı bekliycem aslen Erzurumluyum iş geregyle istanbulda oturuyom evim var no 05312605075

  3. O YUKARIDAKİ YAZIYI YAZANIN OOOO AMCIĞINA SOKUYUM ANASININ TA AAA AMCIĞININ ORTASINA SOKUYUM ORUSPUNU AMINDAN ÇIKAN SENİN AMICINA ÇAKARIM BENİM GILLI TOPUZU SENİNOOOOOOOOOOOOO GÖT DELİĞİNİ SİKERİM SENİDE SİKEBİLİRİM YANİ

  4. AYDINDA YAŞIYORUM 23 YAŞINDAYIM SİYAH SAÇLIYIM 1.84 BOY 73 KİLO KAHVERENGİ GÖZLÜYÜM KUŞADASI AYDIN BÖLGELERİNDE BENİ ARAYANLARI BEKLERİM 0554 546 7863 …!

  5. slm konya ve çevresi ateşli bayanlar ben serdar yaş 28 sevişmek ve dost hayatı yaşamak isteyen her yaştan bayanları bekliyorum ara veya msj at 5432232179

  6. SLM BN İZMİRDEN MURAT SİZ BAYANLARI ZEVKİN DOLURLARINA ÇIKARMAK İÇİN BURADAYIM ARAYIN GÖRÜŞELİM 532 338 13 50 LÜTFEN İZMİR OLSUN

  7. Meraba ankaranin olgun ve samimi bayanlari ben ankarada ogrenciyim bu sene ilkim yasim 22 jigolo hizmeti vermekten mutluluk duyuyorum gorusmek isteyen bayanlar uygun ve anlayisli biriyim oyle herkes gbi 200 300 tl istemem bu isi birzda zevk icin yaptigim icin 05319732707 bu numaradan ulasabilirsiniz

Bir Cevap Yazın

