İlk ve Tek ücretsiz üyeliksiz seslievliliksitesi arayanlar

Türkiye ve Avrupa’da Bir İlk Sesli ve Görüntülü TV Kalitesinde Evlilik Sitesi  seslievliliksitesi.com Tıklayın


seslievliliksitesi

AlternatifJigolo


Sesli Sohbet TeK_Cizgi

seslievliliksitesi.com

74 comments on “İlk ve Tek ücretsiz üyeliksiz seslievliliksitesi arayanlar

  1. slm jigoloyum yas 31 boy 1,78 aletimin ozunlugu 17 santim kalinligida 13 santim erken bosalma surunum yok saatlerce sizi zevke getirmek isim size oyarsa arayin dullar iskadini evli ciftler calisan kadinlar lezbiyenlerle gurop yaparim ve yazamadigim digerleri bekliyorum 0538 054 24 99

  2. Ben atesli ve doyumsuz biriyim onceliyim herzaman karsimdaki bayani tadmin etmekve duygularini guzel his etirmekdir ..yasim..24.boy..182..kilo79.sarisin yesil gozluyum daha detayli bisekilde konusmamiz icin 05380475881

  3. MRH BEN ALİTAYFUN GERCEK RENT BOYUM BURSADYIM OLGUN SAMIMI GERCEKTEN GUZEL BIRGECE YASAMAK ISTEYEN BAYANLAR VE CIFLER MUTLU GECE MUTLU SON 537 222 2584

  4. MRH BEN ERKAN BURSA GERCEK ANLAMDA BU SOKTÖRDE YEDI YILDIR HIZMET VERMEKTEYIM GERCEK RENTBOYUM ARMAK ISTEYEN HANIMLAR ARBILIR EVIM VAR ARCIM VAR ISTENIZ YERE GELIRIM ZAMAN SORUNM YOK 551 413 15 17

  5. SLM BAYANLAR ESKIŞEHIR HAKAN YAS 29. ATLETIK VUCUDLU KARIZMATIK BIR ERKEĞIM.BOY 1.79 KILO 78 OLGUN VE AZGİN BAYANLARİN VAZGEÇILMEZ ERKEĞIYIMDIR. BAYANLARİN YATAK IHTİYACINI KARŞİLAMADA UZMAN BIR ERKEĞIMDIR. ESKIŞEHIRDEN VEYA ESKIŞEHIRE BU ZEVKI YAŞAMAK IÇIN GELEBILECEK SEYAHAT ENGELI OLMAYAN 18 ILE 45 YAŞ ARASİ HER MESLEKTEN BAYANLARIN ARAMASİNİ BU ZEVKI MUTLU SONLA TAMAMLAMASİNİ TADMASINI ISTERIM. NUMARAM GIZLIYE AÇİKTİR GAYLER VE ERKEKLER ARAMASİN 0543 923 36 60.

  6. diyarbakir ve mardinden jigolo ali emrinizde evli ciftler olgun bayanlar lezler bekliyorum yataginizda adeta kole olurum ne isterseniz o sinir yok ucret uygundur isterseniz siz belirleyin istek uzerine sehir disinada gelirim ama guven onemli tabi eminim pisman olmayacaksiniz memnun kalmadiginizda ucret alinmayacak 0535 652 70 11 aramadan once msj la tanitin kendinizi

  7. Selam bayanlar yaş farketmez semt farketmeZ bnm yaş 22 by 1.84 klo 80 uzun süreli ilişki arAyn bynları bkliyorm 05422476403

  8. AYDINDA YAŞIYORUM 23 YAŞINDAYIM SİYAH SAÇLIYIM 1.84 BOY 73 KİLO KAHVERENGİ GÖZLÜYÜM KUŞADASI AYDIN BÖLGELERİNDE BENİ ARAYANLARI BEKLERİM 0554 546 7863 …!

  9. ben malatya da kalıyorum güvenilir dosluklara açığım vade dürüst samimi insanlarla tanışmak isterim 05322213585

  10. BEN MALATYALI KIRAL 32 yaşındayım dürüst samimi dosluklara açığım artı güven en önemlisi kariyer sahibiyim 05322213585

  11. MALATYADAN EMİNCAN 35 yaşında dürüst yakışıklı 185 boyunda 83 kilo dürüs olgun bayanlardan hoşlanırım 05237784195

  12. ben malatyada 32 yaş boy 185 kilo 84 yakışıklı biriyim dürüs güvenilir arkadaşlıklara varım güvenilir olması tercihimdir 05322213585

  13. Ben 42 Yaşında Sağlığı Yerinde. Seksi Çok Severim. 20-50 Yaş Arası Dul Bekar Evli Çok Zengin Bakımlı Bayanlar Her Zaman 24 Saat Arayınız, Hazırım Ben Hep Sevişmeye… Cep: +9 0537 496 35 98

  14. merhaba kendine güvenen cekici,cesur ,güzel bayanlar ben istanbul anadolu yakasında ikemet ediyorum bekar 30 yaş 177 boy 78 kg aradığım bir birimize seviyeli dürüst çerçevesinde sohbet arkadaşlık, dostluk, kurmak istiyorum gizlilik ve güven içinde tanışmak görüşmek isteyen ciddi bayan arkadaşları bekliyorum numaram 0538 421 84 78 yazıyla sıfır beşyüz otuzsekiz dörtyüz yirmibir seksendört yetmişsekiz eklemek isteyen msn hasan_-coban@outlook.com.tr / skype orhancoban_28 😉

  15. selam ben baran 05412035004 dul ve evli bayanlar 18 cm ve 45 dakikda boşalma benimle yatmak isteyen arasın atletik ve kaslı biriyim 28 yaşındayım

  16. Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih ve alımlı KAPALI TÜRBANLI TESETTÜRLÜ HANIMLARIN dikkatini çekmek istiyorum ! SKYPE ADRESİM. kenan.mercan@hotmail.com

  17. Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih ve alımlı TESETTÜRLÜ HANIMLARIN dikkatini çekmek istiyorum !

  18. slm ank okan y30 b182 muhabbet arkadaş aryan görüşme engeli olmayan sadece ankara ve çevresi bayanlar numaram 0535 596 53 67

  19. diyarbakirdan jigolonuz ali emrinizdeyim fantazide asla sinirim yok yataginizda adeta size kole esiriniz olurum bende yok yok yeterki saygi guven gizlilik olsun ucretimi siz belirleyin bulusalim yas 35 kilo 67 boy 172 bugday tenliyim 0535 652 70 11

  20. merhaba ben mersinden bora. heyecanını kaybettiğinimi düşünüyorsun?hayır yanılıyorsun.bence kendini yeni heyecanlara hazırla.hayatını yaşa çünkü çok kısa.facebook sayfam bora alptekin.05422743777

  21. Merhaba ben izmirden yaş 25 uzun boylu esmer çekici yakışıklı bir yapıya sahibim ilgi alanına giren bayanlar 0542 266 75 92 burdan ulaşabilirsiniz saygilar

  22. merhaba her yaştan azgın bayanlar am denilen bir ettir içi dolu lezzettir dışından gören imrenir içine girende alanda dinlenir sizcede ..05313483958 kerim istanbul

  23. mrb bayanlar ben jigolo mustafa yaş 30 boy 1.79 istanbul kadıköyde oturuyorum temizlige ve gizlilige önem veren heyecan arayan degişik fanteziler yaşamak isteyen bir arkadaş dost ve güzel dakikalar yaşamak günün sitresini üzerinden atmak isteyen siz bayanlara jigololuk hizmeti veriyorum görüşmelerimi siz bayanların evlerinizde yada otellerde görüşme yapmaktayım görüşmek yada bilgi almak isteyen istanbuldan bayanlar bana bu numaradan ulaşabilirsiniz tel 0539 840 12 26

  24. Slm Azgın ve atesli her yaştan bayanlar arayın görüşelim evli dul bekâr farketmez ciddi bayanlar arasın 542 287 99 85 Istanbul tuzladayim

  25. selam olgun güzel dul bayanlar her zaman bayanlar benim için çok önemli yalnız cidi olan güzel bayanlar arasın tanışalım 05357835465

  26. MRB GÜZEL ÇAPKIN HOVARDA ÇILGIN BAYANLAR 18 YAŞ ÜZERİ BAYANLAR HAYALİNİZDEKİ KİŞİ BURADA GELDİ 178 BOY 75 KILO ESMER ELA GÖZLÜ ISTANBULDA YANLIZ YAŞIYORUM ÇEKİCİ SIRDAŞ YOLDAŞ HER KONUDA KONUŞA BİLECEĞİNİZ ÇEKİNMEDEN GÜNÜN 24 SAATİ VAKİTLİ VAKİTSİZ ÇAĞRI MSJ BIRAKIN ARARRIM ÖZELLEDE AÇIKTIR ÇILGIN BAYANLAR GECE UYKU TUTMASA UYUTURUM ZEVK ALMAK İSTERSEN VERİİRİM İSTER REELDE İETER SANALDA HER ŞARTINIZA UYARIM ŞÖYLELLE ELİN ELİMDE DİLİN DİLİMDE GÖĞÜSÜN GÖĞÜSÜMDE DİZİN DİZİMDE TEK BEDEN TEK VUCUT SIRILSIKLAM TER İÇERİSİN DE SADECE SİZİN GÜZELLE VUCUDUNUZUN SERSSİNİ DİNLETECEĞİM SİZE SULLAR SELLER ŞELLLALER GİBİ ZEV VERECEĞİM AYNEN ADIM GİBİ SİZ BAYANLARIN ZEVK KURTULUŞUNUZ OLACAĞIM ZEVKLERİN FARKINI GÖR REELDE YAŞAMIN TADINI BUL SANNALDA RÜYAN GERÇEK OLSUN ÖPÜLDÜNÜZ TÜRKİYENİN HER YERİNDEN ARIYA BİLİRSİNİZ BENİ SADECE BAYANLAR ARASINLAR GEYLER WE ERKEKLER ASLA ARAMASINLAR 05424187651

  27. ben okan jıgola lık yapmaktayım üçret talebim yoktur ilgilenen bayanlar tlf numaramdan ulaşabilirler 05465631976 bayanları mutlu edebilirsem ne mutlu kesinlikle ûçret talebim yoktur gizlik önemli birde mutluluk önemli özele numaram kapalı

  28. slm bayan arkadaşlarım jigola lık yapmaktayım türkiyenin her yerine giderim ben için yaş önemli değil dürüslük önemli üçret kesinlikle talep etmiyorum isteyen bayanlada uzu süre beraber olurum çiddi olmayan bayan aramasın kesinlile tlf 05465631976 özel numaraya kapalı allah korkusu olan bir bey efendiyim ismim okan bulut ben bu işi zevkim için yapıyorum kimseden beklentim ynmk

  29. bulusmak sx fantazi sohbet mutluluk arayan dürüst bayanlar ben hakan bekar dürüst atletik5352008164özel noya acık saygı güven gizlilik anlayıs

  30. slm ben 38 yasındayım ismim lokman urfalıyım türkiye nerde olursanız her zaman yanınızda olacagım sürekli yas fark etmez olgun dul evli istiyen bayanlar hazırım sizi cenete ucurum am yalar dilimle boşaltırım numaram 05417152289 05456604575

  31. mrb fatih ben kayseride yaşıyorum aletım 18cm saatlerce sikebilirim ama ücret karşılığında isteyen olursa 5446773300 sms atarsanız açıklayıcı ararım

Bir Cevap Yazın

