SesliKardes ARAP_KIZI Kaşar mı ?

http://www.sesligemi.com Tıklayın Sizi İçin İtiraf Bölüm Actık

 

 

Merhaba Seslikades Kulanıcılar Sizler Guzel Hizmet Vermekte Olan SesliKardes sitesinde  Bir Kaşar Dolaşıyor Kendini Almayada Olup Meslegi Hemsire Olup Sanalda Erkek Arayan Azmış Ve Yanmakta Olan Bir Kaşar Mı?

Rumuz :ARAP_KIZI
Ad Soyad :
D.Tarihi :
Memleket :
Cinsiyet :Kaşar


ARAP KIZI

75 comments on “SesliKardes ARAP_KIZI Kaşar mı ?

  1. Selam bayanlar yaş farketmez semt farketmeZ bnm yaş 22 by 1.84 klo 80 uzun süreli ilişki arAyn bynları bkliyorm 05422476403

  2. AYDINDA YAŞIYORUM 23 YAŞINDAYIM SİYAH SAÇLIYIM 1.84 BOY 73 KİLO KAHVERENGİ GÖZLÜYÜM KUŞADASI AYDIN BÖLGELERİNDE BENİ ARAYANLARI BEKLERİM 0554 546 7863 …!

  3. merhaba ben sinan istanbul kartaldan istanbul bölgesi jigolo ariyorsanız benimle iletişime geçmenizi bekliyprum.28 yaşındayım boyum 1.80 kilom 78 jigolo olarak tecrübem yoktur.öncelikle karşımdaki bayanı mutlu etmeye çalişiyorum benimle beraber mutlu dakikalar yaşarmak isterseniz gozlerime_bak@hotmail.com.tr mail adresinden yada sinan.sinan637 skype adresinden iletşime gecebilirsiniz.saygılar

    • selam tatlı bayanlar sizle tanışmak isterim sizle mutlu erimben adan oturyom benim mesleyim mastor yani mesajcıyım tel 05362319349 beni arayın mutlu edrim bayanlar

  4. merhaba kendine güvenen cekici,cesur ,güzel bayanlar ben istanbul anadolu yakasında ikemet ediyorum bekar 30 yaş 177 boy 78 kg aradığım bir birimize seviyeli dürüst çerçevesinde sohbet arkadaşlık, dostluk, kurmak istiyorum gizlilik ve güven içinde tanışmak görüşmek isteyen ciddi bayan arkadaşları bekliyorum numaram 0538 421 84 78 yazıyla sıfır beşyüz otuzsekiz dörtyüz yirmibir seksendört yetmişsekiz eklemek isteyen msn hasan_-coban@outlook.com.tr 😉

  5. tanımak mı istiyosun ozaman 05439600404 ara tanışalım
    beni burda tanıma yanında gör nasıl biri oldugumu ozaman anlarsın

  6. Merhaba ben izmirden yaş 25 uzun boylu esmer çekici bir yapıya sahibim ilgi alanına giren bayanlar 0542 266 75 92 burdan ulaşabilirsiniz saygilar.

  7. mrb bayanlar ben jigolo mustafa yaş 30 boy 1.79 istanbul kadıköyde oturuyorum temizlige ve gizlilige önem veren heyecan arayan degişik fanteziler yaşamak isteyen bir arkadaş dost ve güzel dakikalar yaşamak günün sitresini üzerinden atmak isteyen siz bayanlara jigololuk hizmeti veriyorum görüşmelerimi siz bayanların evlerinizde yada otellerde görüşme yapmaktayım görüşmek yada bilgi almak isteyen istanbuldan bayanlar bana bu numaradan ulaşabilirsiniz tel 0539 840 12 26

  8. mrb ben ist b.köyden atakan yaş 32 ne istediğini bilen real düşünen olgun çiftler evliler dullar gizli takipçiler kapalı balık etli olgun hanımlar karısını sevgilisini nişanlısını paylaşmak isteyen beyler sexse gizliliğe hijyene önem veren bayanlar sevişmek isteyen azgın hanımlar ekleyin yada arayın 0541 486 43 76 güzel ve zevkli şeyler yaşamak dileğieyle

  9. ★ ★ ★ ★ ★ Slm En Güzel Çiçekler Farkına Varılmayan Çiçeklerdir. Manisadan Kadir Yaş:33 Boy:1:75 Bekar, Ailemle Yasayan Birisiyim ( GÜVENİLİR, İNSANİ DEĞERLERİNİ YİTİRMEMİŞ, OLGUN BAYANLAR TERCİHİMDİR..BEKLİYORUM. SAYGILARIMLA VODAFONE 0546 499 37 82 ÖZEL AÇIK ) ★ ★ ★ ★ ★

Bir Cevap Yazın

