jigolo arıyorum zeynep ben

Merhaba istanbulda yanlız yaşıyorum. Sadece ciddi görüşme yapacağım bir arkadaş arıyorum. Lütfen bilgilerinizi 0541 201 30 35 telime mesaj atarak yollarsanız bende sizi arıyabilirim. Lütfen zaman kaybı olmaması için sadece ciddi kişiler. Mesajlarınızı bekliyoru

616 comments on “jigolo arıyorum zeynep ben

  1. Merhaba İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum. 25 yaşındayım. Üniversite mezunuyum. Profesyonel yüzücüyüm. Atletik bir yapıya efendi bir kişiliğe sahibim. 40 yaş altı bayanlarla ilgileniyorum. 0533 384 17 48

  2. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizim srktm var yas 38 boy 170 kilo 79 penis 20 santim kalın damarli coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda sevismek isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama birde arayip sonra yanlış aramisim kusuru bakmayın diyen ahmaklar salaklar aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

  3. Istanbul da 18 yaşında bir genç cinsel hayatta hiç tecrübesi olmamış. Bu tecrübesizlikten kutulmak için güzel bir bayan arıyorum. Varsa ciddi düşünen fiziği güzel mesaj atabilirsiniz. 0531 596 09 80…

  4. 19 yasinda 1 senedir yapiyorum boy 1.83 kilo 80 esmer cok bakimli bir erkeyim eglenceli vakitler icin ara maddiyat onemli deildir 0531 922 26 12

  5. 22 yasnda sexsi ve sempatik biriyim Bende istedqn hersyi bulabilrsn sivasta yasiyorm Egr sna zewk ve mutluluk yasatck birni aryorsn dogru adrestesin Numaram 05434739612

  6. slm balikesir den gizlilik içinde beni misafir etmek isteyen bayanlara saygı içinde misafir olurum yaş 37 sadece reel seyahat imkanm yok benimle yaşanan benimle kalır doyumsuz sıcak kanlı sıradan zarasz biriyim 05355559465

  7. ankaradan maddiyata önem vermeyen yeri olan reel görüşeceğim b acakları p oposu güzel k alçaları s xi yuvarlak g öğüsleri iri dik olan onbir–altmışbeş yaş arası kapalı s xi bayan ariyom.yaş boy pos kilo güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı farketmez.eşinden sevgilisinden nişanlısından memnun olmayan ilg i alaka görmeyen kendini yanlız mutsuz hisseden yanlız mutsuz olan bayanlara duyrulur.msn bayaskdoktoruhotmailcom reelde sadece y alanıp y alamak a nal o ral yapmak s evişmek isteyen bayanlarada açığım.yeri olan bayanları bekliyorum sfr bşdrtdrt bşbrbr bşdrtytmş

  8. GİZLILIK CERCEVESİ İÇİNDE GAZIANTEPTEKI ve GAZIANTEP CEVRESI BAYANLARIN DIKKATINE

    Adim burak yasim 20 . 184 boy 73 kilo fit bir vicuda sahibim . Profesyonel futbol kulubunde oynadım. 2 senelik jigolo deneyimim var . Jigolo arayan bayanlar yas siniri olmaksizin . Istedikleri vakit bana ulasabilirler . Ilk once gizlilik sonra saglik cercevesi icinde para karsilikginda ister kendi mekanimda ister sizin mekaninizda gorusme yapilir. Musteri memnuniyeti cok onem husus olsugu icin . Tatmin olmadiginiz taktirde hic bir ucret alinmama garantisini hizmetinize sunuyorum . Kendinden emin bayanlari bekliyorum . Bana ulasmak icin sadece ve sadece +905380910099 Bana ulasabilirsiniz.

  9. merhabalar ben melih mirza profesyonel olarak masörlük ve jigolo’luk yapmaktayım eğer beni tercih ederseniz pişman olmayacaksınız demektir…

  10. Selam Zeynep Hanım ben Yasin Pendik ten sizinle görüşmek istiyorum mümkünse tabi telefon 05377225165 bekliyorum sizden siz hoş ve güzel bayan tanışmak istiyorum cevap yazar mısınız acaba

  11. Ben yasin 22 yaşında istanbul da oturuyorum lise mevzunu 171 boyunda 60 kilo esmer ela gözlü erkeğim temizliğe önem veririm ciddi bayanlar arayabilir 😉 0532 629 51 31

  12. selam evli dul bekar yaşlı bayanlar beni arayın ücretsiz sex partneriniz burada adıyaman çevresi besni gölbaşı adıyaman merkez bekliyorum doyumsuz sınırsız 0553 209 7925

  13. merhabalar,önecelikle herkese hayırlı mutlu haftalar dilerim.bildiğiniz üzere burada her insan gibi bizlerde dogru işler yapıp kişi veya kişileri mutlu etmek adına buradayım 172 boyunda 29 Yaşında ela gözlü temiz bakımlı özgüveni yüksek kendine güvenen biriyim siz değerli insanların yaşadıkları sorunları çözmek ve kalitem adına sizleri mutlu etmek isterim yanlız en çok değer verdiğim konu güvendir lütfen kimse kimseye yalan soylemesın tek ricam budur saygılarımla…İSTANBUL Jigologökhan 05322482557

  14. yaş sınırı sorun değil bayanlar yanlız tek yaşıyorum konya 05378751761 görüşmek isteyen bayanlar mesaj bırakıp araya bilirler evlerin de kalabilir isteğine bağlı

  15. Zeynep hanım her zaman ciddi biriyim arayın konuşalım bende istanbuldayım istersen gürüşırı anlaşırız ama gün içinde arasanız. Memnun olurum 0544 690 93 22 bunuda belirtiyim benimki 21cc dir umarım sizi tatmin eder istediğin şekil farketmez

  16. Merhaba zeynep hanim bende ciddi bir ilişki pesindeyim sanirim ikimizimde karsi taraftan beklentileri ayni arasaniz daha net ve detaylı konuşa biliriz 505 7676467 bu arda 1.80 boy 80 kilo ela göz kumral oldukça sempatik birisiyim

  17. slm ben adem istanbul anadolu yakasından jigolo arayan bayanlar arayın görüşelim 0536 670 64 56 175 boyunda mavi gözlü kumralım 0536 670 64 56

    • mrb ben orhan istanbuldan 1.80 boy 85 kg esmer dixsiyunu düzgün günlük yaşam standartlarına uygun maximum performanslı 05428378023

  18. merhaba zeynep hanım ben diyarbakırdan yazıyorum benim amacım karşılıklı zevk almaktır öncelik bayan partnerde olması lazım herkes gibi degilim ama istersen ulaşabilirsin bana 05331397748 diyarbakır ve cevre illerde bayanlar ulaşabilirler

    • kendini mutlu etmek isteyen bayan arkadaşlar buraya numaramı bırakıyorum canınıs sıkılırsa arasınızzzzzzzzzz
      0537 998 64 81

  19. Merhabalar ben serdar 22 yaşındayım yakışıklı sempatik güler yüzlü bir insanım ciddiyet benim için her zaman ön plandadır benim gibi ciddiyete önem veren bir bayanla tanışmak istiyorum 0543 862 40 28 bu bnm numaram ilgili bayanları bekliyorum

  20. merhaba sekse düşkün ateşli bayanlar am denilen bir ettir içi dolu lezzettir dışardan gören imrenir içine giren dinlenir içine alıp dinlenmek isteyen olgun ve dolgun bayanla rmedeni haliniz önemli değil istanbul 05313483958

  21. Zeynep damarlı 20 cm lik bi aletim var sen uzerimden in diyene kadar inlete inlete sikerim fantazilerimde sınır yoktur got deliğine kadar yalarım

  22. Ben berk 19 yasindayim ela gozlu kumralim cocuklugumdan beri uzak dogu sporlariyla ilgilendigim icin sportif vicutluyum 1.82 boyum ilk sevisme deneyimim 16 yasimda oldu benim icin hobi haline geldi maddiyat onemli degil sadece iyi vakit gecirmek istiyorum zeynep numaram 05392422979

  23. cıttı bayanlar benımle cıttı dusunen le r evlı bekar dul socugu olmayan lar bekar numaram ama cıttıysenız beklıyorum aramanızı mesajınızı 7 24 saat acık hattım 05350732491 beklıyorum sızı bayanlar yas fark etmez

  24. Oncelikle sunu ifade ederim acik konusan birisiyim amacim hefes pesinde deyilim kimseyede kandirmak niytem yok en bastan soyleyem adim berat 24yasindayim 1 80 boyundayim68 kiloyum ve sunu diyim.bir laf var bilirmisiniz cok insan grdum ustunde elbise yok cok.gordum.ustunde insan yok amacm kimseye kandiemak kimsenin gunahani almak istemem sunu diyim hayatimda ister inanin ister inanmayan hic bur bayanla iliskiye girmem sasircksiniz neden cunku hani ozur dilerim bir insan serefe namusunla yasar bazilari ise hefes pesine girer ama.sinu doiyim hc.pisman olmasiniz cnlu hani.deyersenizki ufaksiniz insan yasta.deyil bastadir sunu diyim.aramasanizda yazmasanizda caniniz sagolsnz nram0536 067 04 58

  25. Merhaba kemal ben antalyadan tanımak ve tanışmak isterseniz araya bilirsiniz Gizlilik çevresinde özel anlar yaşayabileceğim hanfendilerin mesajlarını bekliyorum. 05399415674

  26. İstanbul avrupa yakası gizliliğe önem veren olgun kilo boy yaş önemli değil düzeyli saygı çerçevesinde ilişki yasamak isteyen bayanlar yaşım otuz bir yetmiş boy seksen bir kilo esmer kahverengi gözlüyüm

  27. MERHABA BEN ADANADAN HAKAN D. 36 YAŞINDA İŞİNİ ÖZENLE YAPAN TİTİZ TEMİZ VE OLGUN BİRİ OLARAK SİZİN İÇİN BURADAYIM. ADANA VEYA MERSİN İÇİ JİGOLO ARAYAN BAYANLAR İÇİN GİZLİLİK PRENSİPLERİNE UYGUN OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM. 1,78 BOY 80 KG KİLO 18 CM PENİS FİZİK ÖLÇÜLERİNE SAHİBİM. 0544 490 73 76 NUMARALI HATTAN ÖZEL OLARAK ULAŞABİLİRSİNİZ. SAYGILARIMLA.

  28. esmer atletık bırıyım sexte sınırım yoktur emın olun pısman olmayacaksınız benı aramakla ışim sex benım sadece gızlılık guven olsun yeter jigolo ali emrınızde ıste 0553 207 95 65

  29. merhaba güzel bayanlar ben 27 yaşında istanbulda yaşıyorum tüm arzu ve isteklerini sınırsızca yaşamak isteyen mutlu olmak isteyen güzel bayanlar sizleri bekliyorum. 05536203072

  30. mrb ben meriç yaş 28 sakaryadanım arayın tanışalım jigola meriç tel 0.5.4.5.2.9.4.2.0.6.6. herşey gizlilik içinde tek şartım bu önemli olan insanın adı cıkmaması cocuksu insanlarla işim olmaz ben böle biriyim tanıdıkca gercekten mutlu ulucanız bir insanı pişman etmek cok kolay mutlu etmek zordur önemli olan zor olandır

  31. slm bayanlar saygı sevgi �?efkat fantazi mutluluk her konuda zevk sahibi bayanlar i�?te size uygun adam gibi dam 05532079565 ara canim

  32. zeynep merhaba istanbulda oğuz b 36 yaş oldukça sempatik ve olgun düşünen biriyim karşındakini mutlu edecek bilgiye ve yeteneğe sahibim olgun samimi ve güvenilir bir bayan arkadaş arıyorum uyarsa numaram 0533 135 19 86

  33. Slm istblun neresi olursa yanliz yasayan bayanlar bu ilk deneyimim olack bu iste ilk musterim olmk istrseniz arayin beraber klmak isterse klirim bu ise yeni basliyacagim 05452493471 arayin bkliyorum tecrube saybi olmk icin

  34. selamlar nasılsın güzel kız kalbimi çalan kız güzelliğiniz karşısında başımı dönderdiniz en gel olamadım kendime sizle tanışmak açısında acaba tanışıp arkadaş hatta sevgili olabilirmiyiz sevdiğine sonuna kadar bağlı herşeyimi onun uğrunda feda etmeye hazır bir delikanlıyımdır bilesin 5372963655

  35. YAŞIM 27 1.78 BOYUNDA KUMRAL SAGLIKLI YAKIŞIKLI KENDİNE BAKAN BİR BAYIM BEKARIM ÖZGÜR BİR İNSANIM GÜVENİRSEM KARŞIMDAKİ BAYANA CAMERADA AÇARIM CEPTELİMİDE VERİRİM OLGUN VE MADDİ DURUMU İYİ BAYANLAR ULAŞABİLİRLER JİGOLO FALAN DEGİLİM MADDİ DURUMU İYİ BİR BAYAN İLE TANIŞIP BİRLİKTELİK KURMAK İSTİYORUM YAŞ PROBLEMİM KESİNLİKLE YOKTUR İLGİLENENLERİN MSJ LARINI BEKLİYORUM LÜTFEN SADECE DÜRÜST İNSANLAR YAZSIN SANAL TAKILALIM MI FALAN DİYE YAZMAYIN 0543 502 8772

  36. Mrblr ben kocaeliiden mert 29 yasinda esmer yakisikli biriyim eglenceli zaman gecirmek isteyen bayanlarin aramasini bekliyorum 05327031269

  37. merhaba ben antalya dan faysal merkezde yaşıyorum tüm arzu ve isteklerini sınırsızca yaşamak isteyen mutlu olmak isteyen güzel bayanlar sizleri bekliyorum.once mesaj atın 5394757210

  38. Yas.34 kilo.62.boy.1.71.bugdaytenli.siyahsacim.kahve rengi gözlerim.spor yaparim.İst.oturuyorum.ilişkilerimde gayet iyiyim.anlarim karsimdaki partnerinin nelerin daha hoşuna gittiğini anlarim.numaram.0536 790 06 71 murat ararsaniz sevinirimmm….

  39. Ayriyeten 05316925338 numaradan da arayabilirsiniz bayanlar sizinle birlikte olmaktan yeniyim ama tesekkur ederek vedalasacaksiniz tesekurederim…

  40. MERHABA BEN İZMİRDEN EMRE 19 YAŞINDAYIM ! KUMRULIM 1.78 BOY VE ATLETİK VUCUDA SAHİBİM. BENİMLE BİRLİKTE SEVGİLİ TADINDA TEK GECELİK OLMAK İSTEYEN HATUNLARI BEKLİYORUM. EVLİ DUL BEKAR YAŞ HİÇ FARKETMEZ. SİZ ARARSINIZ BEN GELİRİM.. TEK İSTEDİĞİM GİZLİLİKTİR.

    tel : 0506 130 05 69 ( GİZLİLERE AÇIKTIR )

  41. İstanbul anadolu yakası poyraz ben e mail:elbetteben1@gmail.com bu meilden ulasabilirsiniz herseyden önce samimiyet dürüstlük karsılık ve sahiplenme oldugu sürece herseyin dört dört lük olacagına inanıyorum telefon numrasını email adresime mesaj atarak alabılırsınız 7/24 acık durumdadır saygılar.

  42. Mrb zeynep hanimhersey gizlilik ve guven konusudur ben ist.tekirdag civarindayim sizde zevkten yildizlarinuzerinde ucmak istiyorsaniz randevu alabilirsiniz 544,596,4971 smsatmaniz yeterli yas problem degil hijjen onemli seans ve gecelik olarak gorusuyorum opuyorum

  43. Ben istanbuldan mehmet 20 yaşındayım kendime göre bakımlı ve güzel bayan arkadaş arıyorum numaram 0533 163 24 73 iyi forumlar

  44. Merhaba Ben Samet 27 Yaşındayım 1,75 boyundayım Avrupa Yakasında Oturmaktayım Elit Bayanlarla Tanışmayı Sabırsızlıkla Bekliyorum..0532 713 63 80

  45. SELAM BEN FIRAT SEYEHAT ENGELİM YOK GİZLİLİK İLK PLANDADIR BENİM İÇİN PERFORMANSIMI DENEMEK GÖRMEK YAŞAMAK İSTEYEN BAYANLAR ARAYIN 0542 606 78 01 TANIŞALIM PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ

  46. Adım tayfun.Tercübeden başka birşey demiyorum tercih bayanların takdirine istanbulda yaşiyorum cidi samimi sadece bayanlar arsın aksi taktirde cvp vermem boşa meşkul edilmesin lütven tel numaram 0535 854 57 68

  47. sayın admin sitenizde engin arzuluveistekli ismiyle KASIM 22, 2014 @ 7:15 PM tarihinde yayınlanan ilanı ve yorumu bir an evvel silin lütfen kolay gelsin teşekkürler

  48. sayın admin sitenizde engin arzuluveistekli ismiyle KASIM 22, 2014 @ 7:15 PM tarihinde yayınlanan ilanı ve yorumu bir an evvel silin lütfen kolay gelsin
    teşekkürler

  49. slm ZEYNEP hanım ben istanbul dan NİYAZİ profilini de okuyup inceledimgüzel beğendim göz alıcı bir güzelliğiniz var bu güzelliği daha yakından tanıyabilirmiyim tel veye msn den de görüşebiliriz senin için de uygunsa (0542 425 51 55 ) ( end_point_55@hotmail.com ) ( 0 beş dört iki dört iki beş beş bir beş beş )

  50. Zeynep hanim iyi akşamlar 23 yaşındayım genc bakimli oldukca diksiyonu düzgün biriyimdir boyum 1.70 kilo 67 dir gizlilik konusunda şüpheniz olmasin sizde uygun goruseniz 0534 9631685 numarali telefonumdan arayabilirsiniz teşekkür ederim hayırlı akşamlar

  51. slm genc yakısıklı 22 yasındayım cok hızlıyım tanısıp görusmek ısterm benım için hersey para degil aramanızı beklıyorum 0542 607 59 69

  52. Selam Zeynep Hanım ben İstanbul Anadolu Yakası oturmakta yım zevki beraber yaşayalım telefon numarası 05377225165 arayın görüşelim sınırsız bir ilişkiye ne dersiniz tatlım

  53. Slm ben istanbul bahçelievlerden ümit 22 yaşında 1.84 boyunda 72 kiloda sarışın biriyim görüşmek isteyen bayanlar beni 0536-578-66-28 nolu cebimden arasın yada mesaj bıraksın…
    Not: Sadece ciddi bayanlar.

  54. Mrb tatlı ve güzel bayanlar arzu eden tarsus mersin adana cıvarı gizlilige önem veren bayanlar arayın herkonuda tatmin etmek işim öyle amınızi yalarımki götünün deline kadar zevkten yalvarırsın 05367341880

  55. Selam ben efe istanbuldan katılıyorum kendini güvrnen titizliye vetemizliye önem veren bir beyim benimle güzel şryler yaşsmak istiyen bayanlarla bana burdan ulaşşın 0544 415 06 29

  56. ben 165 170 boyunn da 21 22 yasların arasındayım ve tıtızımdır benı kendınıe layık goren bayayn lara arsın sadece we yas farkı olmaz telımm 5416349786

  57. Merhaba,
    Istanbul dan sevgiler kendine guvenilir bir partner ariyorsan işte buradayim.
    05389881974 mutlu, keyfli gunlere gidelim…

  58. ben ufukyılmaz istanbul kucukcekmecede oturuyorum sızınle konusmak bulusmak ısterım her turlu ılıskı ıcınde hazırım istersen dolaşır ıstersen yemek yerız ıstersen oturur muzık dınler fılm ızlerız ıstersen yatakta ıkımızde yılan oluruz ve zevkın doluklarında bulusuruz… 0537 799 04 23 –

  59. İsmim barış senınle tanışmak ıstıyorum eger sende benle tanısmak ıstersen senı dunyanın en mutlu kadını yaparım yanı kısaca senle herseye varım ben 0539 671 91 12

  60. Selam ben Cemal İstanbul Anadolu Yakasında oturuyorum kumral tenli yakışıklı biriyim yaşım 28 boyum 1.77 kilom 75 ateşli arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz evli dul bekar farketmez ateşli arzulu doyumsuz sexs isteyen bayanlar çağrı bırakmanız yeterli telefon numaram 0537 951 01 01 özelede açıktır

  61. slm güzel prenses ben istanbul dan NİYAZİ profilini de okuyup inceledimgüzel beğendim göz alıcı bir güzelliğiniz var bu güzelliği daha yakından tanıyabilirmiyim tel veye msn den de görüşebiliriz senin için de uygunsa (0542 425 51 55 ) ( end_point_55@hotmail.com ) ( 0 beş dört iki dört iki beş beş bir beş beş )

  62. Merhaba ben ömer saatlerce hiç boşalmam ve her türlü muamele edilir sınırsız sex yapabilirim 05352089543 istanbuldan bayanlara her türlü gelirim hemde uçarak

  63. Slm bayan arkadaslar ben kenan ciddi seviyeli dusunen arkadaslar arayabilirler yer ve yas onemli degil saygilarimla 0541 212 62 07

  64. Merhaba ben mert 25 yasında 180 boyunda 77 kiloda Esmerim adana ve osmaniye çevresinde jigolo arayan her yaştan bayanlar arayabilir tel özele açık 0542 221 70 80

  65. slm ben fırat 28 yaşındayım esmerim evet cidi bir arkadaşlık arıyom uyarsa size bu benin nımaram ararsanız sevinirim0542 324 36 04

  66. Slm ben ist.mustafa kural sun boylu yeşil gözlü biriyim mutlu olmaya etmesini de iyi bilirim bencil deilim karşımdaki düşünürüm ben ne kadar zevk almak istiyosam karşımdaki insanından aynı şekilde yaşamasını isterim 0541 969 37 80

  67. SLM BEN İBRAHİM AVRUPADA YAŞAMIŞ EN KÖTÜ ANINDAKİ BİR BAYANI MUTLU ETMİŞ TECRÜBE SAHİBİ OLAN 180 BOYUNDA 78 KİLO ATLETİK VUCUDA SAHİP YEŞİL GÖZLÜ BUĞDAY TENLİ BİR GENCİM 37 YAŞINDAYIM MUTLU OLMAK İSTERSEN ARARSINIZ 0543 917 02 02

    • Mrb sedat ben İstanbul da yaşıyorum 28 yasindayayim 1.90 boy 87 Sarışınım sportiv bir vücuda sahibim kendine güvenen ve sex i seven bayanların rarmasini bekliyorum 0539 368 29 20

  68. merhabalar ankara cankayadan profesyonel deneyımlı masoz sertıfıkalı bır jıgolo ısteyen bayanlar yas sorun degıldır jıgolo ve samımı bır dost arayan ankara ve cevresındekı ıllerde ıkamet eden bayanlar arayın goruselım cankayada masaj salonum dahı var dıledıgınız yerde dıledıgınız saatte gorusebılırız 05079398517

  69. selam ben ankaradan can 20 yasındayım elım yuzun gayet duzgun yakısıklı ve bakımlı bır erkegım 1.85 boy 73 kılo atletık vucutluyum vucudumda 9 tane tattoo bulunmakda ankaradan doyumsuz bayanları doyurmak mutlu etmek hos vakıt gecırmek ıcın burdayım gızlılıge onem veren temız ve bakımlı bayanlarla konusmak gorusmek ısterım fıyat onemlı deıl konusuruz uyan neyse o beklıyorum bayanlar yas onemlı deıl arayabılırsınız yeterkı temız bakımlı ve gızlılıge onem verın lutfen 0531 335 05 27

  70. Merhaba ben antalya Alanya dayım 26 yaşındayım 170boy 70kg gezmeyi ve başbaşa kalmayı çok seviyorum seyhat engelim yok ara konuşalım 05370379947

  71. slm mrb iyi geceler ben istanbuldan ersan dürüs gizlilige önem veren bayanların telefonunu bekliyorum 0539 480 37 18

  72. merhabalar ben bursadan jigolo mert sertkaya fcden ekliyebilrsnz bugüne kadar yaşayamadığınız tüm fantazilerinizi gerçekleştirmek ve herşeyi tadında bırakarak gizlilik içinde ayrılmak isterseniz aradığınız kişi tam karşınızda ve şunuda sölemek isterim buluştuğum kişiyle bir daha buluşmuyorum tek prensibim bu bunu göz önüne alarak mesaj atın tüm bayanları bekliorum.

  73. ★ ★ ★ ★ ★ Slm En Güzel Çiçekler Farkına Varılmayan Çiçeklerdir. Manisadan Kadir Yaş:31 Boy:1:75 Bekar, Kendime Ait İşyeri Olan Birisiyim ( GÜVENİLİR, KENDİNİ BEGENMİŞ, TRİPLİ OLMAYAN, ÇEVRESİ TARAFINDAN SEVİLEN SAYGIN, OLGUN BAYANLAR TERCİHİMDİR..BEKLİYORUM. SAYGILARIMLA VODAFONE: 0546 499 37 82 ÖZEL AÇIK )★ ★ ★ ★ ★

  74. Merhaba mehmet ben istanbul da yaşıyorum 30 yaşındayım 173 boyundayim gizliliğe onem veren güzel bir birliktelik isteyen bayanlar arayın 0538 765 04 05

  75. Merhaba Ben Kerem İstanbuldan Bekarım Yaş 30 Boy 1.74 Kilo 73 Gözlerim Kahve Saçım Siyah Gezmeyi Tozmayı Seven Biriyim Her Türlü Muhabbete Açığım Dürüstüm Ve Yalan Söylemeyen Biriyim Telefonum Özele Açık 3g Var Avea Reelde Olabilir Sms Vhatsap Var Avea 05435635176

  76. Slm ben sakaryadan ali yas31 bakimli temiz yas onemli degildir bayanlar evli dul bekar farketmez nom 0539 844 01 27 aramanzi bekliyorum bayanlar

  77. İstanbul tekirdağ çorlu çerkezköy cigari Jigolo arayan olgun dul evli mutsuz yanlız özgür genç yaşlı zengin bayanlar ben 35 yaşında 180 boyunda 75 kiloda beyaz tenli siyah saçlı kahve renk gözlü atletik yapılı yakışıklı dürüst güvenilir biriyim beni arayın tanisalim görüşelim 0534 326 48 28 arayın saygı sevgi güven dürüstlük gizlilik temel pirensibimdir

  78. Kocaeli ve istanbuldan bayanlar arayın sadece sex degil güzel bir gün gecirmek için kavalyenizde olurum 1.78 boy 73 kilo esmer biriyim yaşım 25 atletik bir vücüda sahibim. ( bir yarış motorum var istediginiz zaman sizin emrinizdeyim bir telefon kadar uzak ) 0542 235 54 12

  79. Mrb ben cihan 0507 426 10 91 aramk isten baynlar araya bilir iyi bir ilski icin arayabilrsiniz istanbul ve gebze cevresi not izmirde olabilir

  80. İstanbul tekirdağ çorlu çerkezköy silivri cigari Jigolo arayan olgun dul evli mutsuz yanlız özgür zengin genç yaşlıbayanlar genç yakışıklı dürüst güvenilir siyah saçlı beyaz tenli atletik yapılı bir Jigolo istermisiniz o halde arayın 0534 326 48 28üçge vardır

  81. Merhaba ben emre 22 yaşındayım 180 boyunda 65 kiloyum istanbulda sultangazide yaşıyorum sizinle tanışmak isterim gerçekten memnun olurum ve kendimden eminim ki sizde beni beğenirsiniz 05412713644 aramazını bekliyorum

  82. slm zeynep ben aydın nazilli den güzel dostlumuz olabilir beni tanımanda faydası var 0544 521 94 64 ara konusalım tanısalım hayat bize gülsun

  83. 170 boyundayim 63 kiyoyum sportif ve fit bir vücuda sahibim muğlada öğrenciyim 20 yaşındayım acil paraya ihtiyacım var.

  84. slm elıt cıddı ve sevıyelı her ılışkı ye hayır demeyen seyahat engelı olmayan genel olarak ıstanbulda hızmet vermekteyım durust ve sevıyelı bır gorusme isteyen bayanlar 0532 355 04 40 her zaman ulasa bılır sınız

  85. Merhaba ben maraz yaşım 25 kilom 66 boyum 1.76 esmerim bakımlı yim bakımlı bayanlar araya bilir yaş 37 40 ola bilir hiç fark etmez elimden geleni yapalım yeterki mutlu olun arayın konuşalım 05312632665

  86. merhaba ben talat 1.79 boyundayım.90 kiloyum.kahverengi gözlüyüm.sporla uğraşıyorum.benimle çılgınca geceler ve dakikalar geçirecek bayanların telefonumu aramalarını bekliyorum.05532000189

  87. merhaba zeynep hanım e-mail adresimi yazdım gizlilik benim için önemli olduğu için sizinle eğer geri dönerseniz eMail adresinden sorularınızı yanıtlamak ve birşeyler yaşamak isterim

  88. Merhaba zeynep Hanım Ben mustafa yaşım 35 boyum 180 kilom 75 siyah saçlı beyaz tenli atletik yapılı kahve renkli gözlü yakışıklı dürüst güvenilir saygılı biriyim aramanizi bekliyorum 05343264828 üçge var waatsap var bekliyorum

  89. ben mehmet istanbul uskudar da yasiyorum ve esmerim boy 179 kilo75 vucudum kasli orjinal kasliyim cok fena seksi yapiyorum gecelik ucretim 200 tl dir istiyorsan benim facebook adresim mekan_firari02@hotmail.com ulasabilirsiniz skyp staylamemocan534 ulasabilirniz bekliyorum

  90. İstanbul tekirdağ çorlu çerkezköy Silivri cigari Jigolo arayan olgun dul evli mutsuz yanlız Özgür genç yaşlı Zengin bayanlar karısına Jigolo arayan olgun Dürüst zengin beyler Jigolo arayan evli olgun dürüst evli Genç yaşlı pasifler arayın tanıtıcı mesaj atın veya arayın 05343264828

  91. Selam kirsehirden enes 5.3.2.3.3.3.3.4.6.2 yaş ve de kilo sınırı yok bayanlar 5323333462 arayın menmu niyet garantisi veriyor um kırşehir

  92. slm alanyada sertifikalı masörüm tüm şehirlerde hizmet vermekteyim güvenilir sıdaş olgun tek masörüm 46 yaşındayım görüşelim o5o73o35454

  93. Ben istanbulda 5 seneden beri jçgolik yapıyorum kadınlara önenem vere ladınların kıymetini kadrini bilen biriyim sen nederşen onu yapaeım aşjım öl de ölürum canım aşkım tlf 04414845012

  94. batmandan çağatay 23 yaısnda rengli gözlu uzun boylu atletık kndıne guvenen bırıyım isteyenler buyursun bayanlar 05414720672

  95. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR SAYGILARIMA 05373215942 05373215942

  96. Mrb ben memet istanbuldan sizinle gurusme isterim yaş 23 performans full bağımlılık yaparım iisterseniz guruselimasaygilar. ..

  97. 🌼🌼🌼🌼🌼merhabalar afyonda 4.sınıft üniverste öğrencisiyim. yaşım 23 ulaşım sorunum yok. tek erkek olarak çiftlerle ve dul byaanlarla görüşmek istiyorum. herşey gizli kalır. numaramı veririm. özele açık ararsınız resmimi atarım güven oluşursa gelirim size. ulaşım problemim yok özle açık 5432191350🌼🌼🌼🌼 deneyimim var
    özellikle çiftlere özel anlar yaşatmak hoşuma gidiyor sıradan şeyleri sevmiyorum farklı heycan yaşatmak hoşuma gider ben zevk vermeyi seviyorum karşımdaki bayanın zevk aldığını görmek beni fazlasıyla etkiliyor özellikle eşinin seyretmesi…. karısının zevkini eşinin izlemesi mükemmel bişey…. sanal ortamlarda erkeklerin çoğu saçma sapan paylaşımlar içinde argo dilini kullanarak abartanlar var bu şekilde yaklaşarak hangi bayanları elde edeceklerini merak ediyorum bayanların ruhunu okşayan sözler sarfetmeliler buna dikkat ederim her şekilde bayanlar özeldir benm için burda ciddi ilişki arayışı içinde değilim sadece güvenebileceğim bayanlara fazlasıyla farklı fantazilerde zevk vermek cinselliğe bakış açım farklı bir bayanın içine girip bir an önce boşalmak marifet değildir önemli olan bayanın içine girmesi için yalvarmasıdır bunu yapmak marifettir ben ruhu okşayan dokunuşları seviyorum bu uzun sürmeli saatler kadar kadın vücudunda her bölgenin dokunuşu farklı olmalı ruhu uyandıran ruhu okşayan dokunuşlar daha heycanlıdır .. ve en sevdiğim dudaklarımı ve dilimi kullanarak saatlerce tarik etmek heycandan delirtmek dudklarım bayanın her zerresinde dolaşmalı dokunmalı ve dilim bayanın vücudunda en çok kullandığım organım yavaş yavaş her bölgede yer almalı kuytu yerlere geçmeli hareket halinde olmalı daha fazla etkilemeli burun ucuda kullanılır şimdilik yapacaklarımın en küçük özeti bu ciddi bayanlar mesaj atabilirler lütfen sadece ciddi olan çiftler ve tekbayanlar oyun oynamak isteyen bayanları engelliyorum genç biliyim tecrübeli her kadının dilinden anlayan kadın ruhunu tanıyan biriyim nasıl zevk vereceğimi iyi bilirim daha önce duymadığınız fantazilerle farklı zevk veriyorum her yaştan bayanlar mesaj atabilir her bayan zevk almayı hakediyor yaş önemli değil saygılar efendim…özellikle çiftlere 3.olup hamburger yaparız….

  98. Merhaba ben oğuz, 31 yaşında bakımlı otoriter seçici bir erkeğim. Bakımlı olgun istanbullu bayanlar tercihimdir. Dürüst, bakımlı, titiz ve gizliliğe önem veren bayanlar saat ve zamanın önemi yoktur arayabilirsiniz 0553 576 69 29

  99. mrb ben izmirden taner tanışmak isteyen bayanlar ciddi gizliliğe onem verip hayatın heycanıyla yaşamak isteyen bayanlar msj atsın çğr fa olabilir ben ararım yaş25 boy.1.78.

  100. mrb ben izmirden taner tanışmak isteyen bayanlar ciddi gizliliğe onem verip hayatın heycanıyla yaşamak isteyen bayanlar msj atsın çğr fa olabilir ben ararım yaş25 boy.1.78 05392382868

  101. Merhaba! Ben istanbul dan Muratim sizinle ciddi olarak tanışmak isterim efendim! 28 yaşındayım ve temizliğe önem veren bi beker olarak her türlü sohbete acigim. Boy 178, kilo 79 dolgun bi erkeğim. Ayrıca masaj danda iyi anlarim. 05070994952.

  102. merhaba zeynepcim ben de istanbul anadolu yakasında oturuyorum sizi mutlu edebilcek tek erkeğim inanın bana benden hiç vazgeçemiceksiniz ciddi ilişki arıyorum devamlı kötü yada iyi günde yanında olurum seni elimden geleni yaparak mutlu ederim hayatının tatmini bende numaram bu tatlım dönersen cok sevinirim pişman olmuyacaksın 0548 845 45 42

  103. Merhaba ben 33 172 60 esmer tenliyim arayışım reel ilk kez anal ilişki yaşamak isteyenler için ideal 12cm ince küçük aletimle ilgilenen varsa eklesin anadolu yakası özelden resim atarım 05374525366 numaram

  104. Merhaba ben erhan tekirdağlıyım yaşım 27 boy 1.75 kilo 75 kumral yeşil gözlü sempatik her ortama uyan yerine göre neşeli yerine göre sakin biriyim. İş meslek olarak faal futbol oynuyorum yani sporcuyum kendine güvenen ciddi gizlilik ön planda olan bayanlarla görüşmek isterim yorumlarıma cevap gelirse sevinirim tskederım. tel : 534-982-61-69

  105. slm zeynep hanım ben musa aydın nazilli denim ciddi bir iliski istiyorum ama herne yasanırsada aramızda kalmalı beni tanıdınıza bişman olmazsınız aramanızı beklıyece 0544 521 94 64

  106. Amcuk suyu icerim götsikerim dul evli bekar kız farketmwz yarağımın uzun luğu 45 santim almak isteyen arasın beni kalınlığı cocuk bilakadar tlf 05414&45012

  107. merabalar ben 19 yasinda 1.78 boyunda 68 kiloyum istanbuldan katiliyorum olgun bayanlar tercihimdir bekliyorum ♥ 0535 571 9423 ♥

  108. Merhaba ben izmirden yanlız yaşıyorum yakışıklı uzun boylu biriyim dürüst olgun bayanlarla arkadaşlık içinde tanisa biliriz gizliliğe önem veren bayanlar 0542 266 75 92 burdan ulaşabilirler

    • SLM ALANYADA SRTİFİKALI MASÖRÜM GÜVENİLİR OLGUN TEK MASÖRÜM BAYANLAR TELDEN DİREK BANA ULAŞABİLİRSİNİZ 05073035454

  109. Sizinle görüşmek isterim. Ben de istnvulda yanlız yaşıyorum. Telefonunuzu bana mesaj atarsanız arayayim sizi. Yaşım 28. 182 boy 75 kilo. Atletik ve çok güzel bir vücudum var

  110. Merhabalar samet ben istanbuldan yasim 27 boy 1.73 kilo 60 buday tenliyim profosyonel jigoloyum mumkunse 25 50 yas arasi arasin a dan z ye herturlu muamele vardır memnun kalinmazsa ucret anlinmiyacaktir sabaha kadar sinirsiz dir gunluk calisiyorum ucrette anlasilir tel 0545 965 43 12 ok mck.

  111. Merhaba ben istanbuldan ayhan 36 yaşımdbirm bir evlilik yaptım ama çocuk yok istanbul da yasan iyi bur jigolo hizmetivermekteyim gizlilik ön sartim olup ciddiyet tasiyan ne istediyini bilen biriyim arayin 05376059686 arayin ayhan

  112. Merhaba bende ciddi güvenilir ve gizlilik içinde arkadaş arıyorum siz bana uygunsunuz sizinle tanışmak istiyorum. shonmohican@hotmail.com facebookta ara çubuğuna yazıp mesaj atabilirsiniz instagram ilhan_emre_halis yazıp bulabilirsin. 05314918897 numaram mesajınızı ve aramanızı bekliyorum

  113. mrblr. ben orhan 30 yaşında istanbul şişli de ikamet ediyorum meslek olarak elektronik işiyle uğraşmakta olup akşamları vaktimi geçirebileceğim hayatı paylaşacağım bayan arkadaş dost burada ne deniliyorsa artık öyle birisini arıyorum kısmet diyelim.

    • mrblr. ben orhan 30 yaşında istanbul şişli de ikamet ediyorum meslek olarak elektronik işiyle uğraşmakta olup akşamları vaktimi geçirebileceğim hayatı paylaşacağım bayan arkadaş dost burada ne deniliyorsa artık öyle birisini arıyorum kısmet diyelim. 5555310562

  114. MERHABALAR BEN ÖZEL JİGOLA GURUBUNDA JİGOLA VİP GRUBUNDA ÜYEYİM ZEYNEP HANIM ADAPAZARI SAKARYADANIM İSTANBULA 1 BUCUK SAAT UZAĞIM YAŞIM 29 MİNYON TİPLİ ATLKETİK YAPIDA BİRİYİM ARAYIN TANIŞALIM HERŞEY YAŞANDI GİBİ OLMALI HERŞEY ORDA KALMALI SAAT ÜCRETİM 150 TELE AMA SİZE GERCEKTEN YARI YARIYA YAPARIM CÜNGÜ HERŞEY PARA DEĞİLDİR TEL 0.5.4.5.2.9.4.2..0..6..6. ?

  115. Slm ben sivas tan samet 28 yaşında olduk ca bakımlı bir gencim sex si seven ve karşısındaki kadını asla duyurmadan bırakmam doyumsuzumd ur arayın görüşelim 05426218249

  116. 0541 242 90 33 esmer 175 boyunda 70 kg agırlıgında sempatik yakışıklı 26 yasında biriyim antalyada yasıyorum fantazi ver hard sex seven bayanlara istedikleri her mekanda hizmet verebilirim aynı zamanda profesyonel masörüm

  117. 38 yasinda sarışın mavi gözlü 1.70 BOYUNDA 73 kiloda atletik vücutlu halen sporla ugrasmaktayim gizlilik temizlik en basta esaslarimdandir istanbul ici bayanlar istediginiz zaman arayabilirsiniz telefona bakamasam bile size donus yapacagimdir herzaman beklerim 0551 341 1907

  118. mrb ben semih antalya kemer yaşıyorum 1.83 boy 73 kilo 30 yaşındayim tecrübeli ve deneyimliyimdir tel 05387732511 bu numaradan ulaşabilirsiniz

  119. Ben ilhan emre 25 yaşındayım. İstanbulda yasıyorum. 1.76 boy 83 kiloyum. Kilolu değilim yapılım çünkü fitness yapıyorum. Güçlüyüm dinamik ve seriyim. Temiz bakımlı kibar biriyim. Sizi zevkin doruklarına çıkarabilirim kendime güveniyorum çünkü işimde iyiyim tecrübeliyim eğer sizde isterseniz 05314918897 numaradan bana ulaşabilirsiniz.

  120. mrb istanbuldan teoman 50 yaşında 165 boyunda 60 kilo agırlıgındayım rahatca görüşe bilecegim bir bayana ihtiyacım var arzu ederde aramak istersen 532 227 62 34ten ulaş baybay

  121. Ben istanbuldan can aramak isterseniz tanisabiliriz 05513411907 boy 1.70 kilo 73 sarışın mavi gözlü atletik vucutlu beyim gizlilik ve temizlik prensibimdir

  122. Zeynep slm ben istanbulda yim istersen tanışabiliriz kendimi anatim 29 yaşındayım 175 boyundayim 76 kilo sarışınım yakışıklıyim vucut yapım super ara 05336477036 İstanbul yaşıyorum

  123. Yaşım 20 daha önce bi deneyimin olmadı benimle ilk zevki yaşamak isteyenler arasın yada çağrı bıraksın 🙂 05376397708

  124. Merhaba bayanlar adım mehmet kocaeli yaşıyorum kocaeli ve çevresi azgın bayanları bekliyorum yaş fark etmez evli dul bekar fark etmez gizlilik şart kendini yalnız hissedenler bekliyorum yaşım 27 boyum 178 aramanız yeterli 0553 303 38 75

  125. Nedir çaresizlik, nedir biliyor musun, herşey çok güzelken hiç akıllanmayan kardeşinizin 100.000 gibi bir borç yapıp ben hiç bir şey yapmadım demesini anlayamayışınızdır, elinizin kolunuzun bağlanmasıdır, çaresizlik zekatınızı bana verin deme safhasına gelmektir, çaresizlik ölmek demektir, çaresizlik öl de kurtulayım demektir, çaresizlik boynunuzun bükülmesi demektir, çaresizlik yüzünüzün yere düşmesi demektir, çaresizlik üyesi olduğun sivil toplum kuruluşunda her üyeden bana 20 lira borç verir misin demektir, çaresizlik ailen cümle aleme eşe dosta akrabaya rezil olmasın diye avuç acıp dilenmektir, çaresizlik çok ama çok b….ktan bişeydir, çaresizlik kapı kapı gezip dilenmek demektir. YANİ BEN SİZİN KÖLENİZ OLURUM ÇARESİZLİKTEN,

  126. Merhaba zeynep hanım ben istanbulda yaşıyorum bekar ve 23 yaşındayım bende ciddi bir bayan arkadaş arıyorum sizin gibi aramanızı bekliyorum 05375532988

  127. BEN SERKAN MANİSA MERKEZ’DEN 1.70 BOYUNDA 70 KG. AĞIRLIĞINDA 35 YAŞINDA KİBAR, GÜLERYÜZLÜ,BAKIMLI,TEMİZLİĞİNE ÖNEM VEREN AÇIK ÖĞRETİM LİSE MEZUNU ÜNİVERSİTE AÇIKÖĞRETİM İŞLETME BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİSİYİM. VESTEL BEYAZ EŞYA BUZDOLABI -1- BÖLÜMÜNDE İŞÇİ OLARAK ÇALIŞMAKTA, EK İŞ OLARAK JİGOLO’LUK YAPARAK SADECE BAYANLARA ÖZEL, GENÇ,YAŞLI HER YAŞTAN GURUBA HİZMET EDEREK -1- SAAT ÜCRETİ -200- TL ALIRKEN SIR TUTMAK GİZLİLİK PRENSİBİMDİR. FACEBOOK’TAN ARAMA YERİNE ( Manisa Serkan Tunç ) YAZDIĞINIZDA FOTOĞRAFLAR VE TELEFON NUMARAMIN AYNISI ORADA YAZMAKTADIR. SEYAHAT ENGELİM VARDIR SADECE İZMİR,MANİSA’DA GÖRÜŞMEM OLURKEN BENİ TERCİH ETTİĞİNİZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDEREK İYİ GÜNLER DİLERİM. ( 0-531-965-18-22 ) ( 2015 )

  128. Merhaba adım mehmet kocaeli yaşıyorum yaşım 27 kendini yalnız hisseden bayanlar arayın tanışalım yaş fark etmez evli dul bekar fark etmez sdc ciddi olanlar lütfen gizlilik şart 0553 303 38 75

  129. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

  130. Slm zeynep hanim ben İstanbul avcılardan emrah numaram 05544963303 buradan ulaşabilirsiniz ayrıca temizlilige ve gizliliğe büyük önem vermekteyim

  131. Mrb cnm ben istanbul pendikte ikamet ediyorum sizinle tanismak isterim benim icin en onemli sey durustluk ve guvendir gizlilige de onem veririm bunlarin disinda kisaca kendimi tanitiyim 1.85 boyunda 78 kilo kahve rengi gozlu sempatik espirili yani neseli guleryuzlu biriyim temizlige fantaziye acigim sinirim yoktur sexe dusgunum doyumsuzum diye bilirim ve karsimdaki bayanin hayatinda nadir yasayacagi zevki fazlasiyla vericegimin garantisinide veriyorum karsimdaki bayan memnun kalmazsa ucret talep etmiyorum ve herkesten farkimda ucreti musterilerim belirliyor sayili sekilde musterim var su zamana kadar memnun olmayan cikmadi aksine sik ca gorusmek isteyen ler oldu neyse yas sinirim yok kendine guvenen fantaziye ve zevke kasret kalan bayanlar numaram 0532 358 35 37 watsaptan da ulasa bilirsiniz bekliyorum BU ARADA YANLIZ TEK YASIYORUM KENDI EVIMDE

  132. bn necip ciddi real gorusmek isteyen bayanlar gizlilik sartiyla arayin konusalim, unutmayin hersey bi merhabayla baslar…!!!05345653324

  133. Konyadan kerem ben konuşup görüşebileceğim bayanlar aralarına katacak evli çiftlerle görüşmek istiyorum deneyimim var 32 yaşında 1.83 boyunda esmerim sınırları zorlamayı seven her şeyi yapabileceğim birini arıyorum aracım ve yerim var 0530 760 48 00

  134. BEN SERKAN MANİSA MERKEZ’DEN 1.70 BOYUNDA 70 KG. AĞIRLIĞINDA BEKAR , 35 YAŞINDA KİBAR, GÜLERYÜZLÜ, BAKIMLI, TEMİZLİĞİNE ÖNEM VEREN AÇIK ÖĞRETİM LİSE MEZUNU ÜNİVERSİTE AÇIKÖĞRETİM İŞLETME BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİSİYİM. VESTEL BEYAZ EŞYA BUZDOLABI -1- BÖLÜMÜNDE İŞÇİ OLARAK ÇALIŞMAKTA, EK İŞ OLARAK JİGOLO’LUK YAPARAK SADECE BAYANLARA ÖZEL, GENÇ,YAŞLI HER YAŞTAN GURUBA HİZMET EDEREK -1- SAAT ÜCRETİ -200- TL ALIRKEN SIR TUTMAK GİZLİLİK PRENSİBİMDİR. FACEBOOK’TAN ARAMA YERİNE ( Manisa Serkan Tunç ) YAZDIĞINIZDA FOTOĞRAFLAR VE TELEFON NUMARAMIN AYNISI ORADA YAZMAKTADIR. SEYAHAT ENGELİM VARDIR SADECE İZMİR,MANİSA’DA GÖRÜŞMEM OLURKEN BENİ TERCİH ETTİĞİNİZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDEREK İYİ GÜNLER DİLERİM. ( 0-531-965-18-22 ) ( 2015 )

  135. slm güzel prenses ben istanbul dan NİYAZİ aslen SAMSUN / BAFRALIYIM Yaş 45 kilo 70 boy 1. 81 esmerim koç burcuyum profilini de okuyup inceledimgüzel beğendim göz alıcı bir güzelliğiniz var bu güzelliği daha yakından tanıyabilirmiyim tel veye msn den de görüşebiliriz senin için de uygunsa (0542 425 51 55 ) ( end_point_55@hotmail.com ) ( 0 beş dört iki dört iki beş beş bir beş beş )

  136. Çiftler izmir den caner ben güven gizlilik ve saygı en önemlisi temizlik içerisinde tanislm uygun olursa görüşürüz…535 307 77 46 bekliyorum. ..çiftlerin yeri CANER in yanı. …

  137. SLM BEN GOKHAN YAS 34 BOY 1.68 KİLO 60 MAVİ GOZ KUMRAL SAC BEYAZ TENLİ ASKA SEVGİYE SAYGİYA MUTLULUGA İC KALP GUZELLİGE ASKTA SEVGİ DE SAYGİ DA MUTLULUKTA SİNİR TANİMAYAN BİRİYİM BEN GİBİ DUSUNEN OZU SOZU MERT OLAN BAYAN ARİYOFUM SADECE BAYAN MESAJ YOLLASİN SADECE BAYAN ARİYORUM 0 542 582 53 42 ONCE TANİTİCİ MESAJ 0 542 582 53 42

  138. Merhaba ben izmirden uzun boylu yakışıklı esmer biriyim benimle dürüstlük içinde seviyeli arkadaşlık kurmasını bilen bayanlar la arkadaş olabiliriz 0542 266 75 92

  139. Ben beylikduzunden koray yad 32 esmer yakışıklı am got yaşamayı çok severım hızlılık tek sartımdır 05466033054 sorarsanız sevınırım

  140. ben murat slm sadece izmirli olgun ateşli ne istediğini bilen sekste sınır tanımayan bayanlar bekliyorum 05314296211 gizlilik ve guven esas alınacaktır

  141. ben murat slm sadece izmirli olgun ateşli ne istediğini bilen sekste sınır tanımayan bayanlar bekliyorum 05314296211 gizlilik ve guven esas alınacaktır 05314296211

  142. slm olgun ateşli sekste sınır tanımayan üçüncü arayan fantezi ve seks seven çiftler gizlilik ve güven esas alınacaktır sadece izmir 05314296211

  143. Adim mehmett güvenilir ve kadinlarin dugusuna önem veren biryim titiz ve temizzz bi erkeyim bayanlari.iştegin göre hersey yapan biriyimm ciddi bayanlar arasin mesajnatsin 05453540753

  144. Adim mehmett güvenilir ve kadinlarin dugusuna önem veren biryim titiz ve temizzz bi erkeyim bayanlari.iştegin göre hersey yapan biriyimm ciddi bayanlar arasin mesajnatsin 05453540753…27 yaşındayım. 1.78 boyunda ve 72 kiloyum. Doyumsuzum. Atletik yapılıyım. Pişman olmayacaksınız. Servisim ücretsiz istanbul..

  145. Slm Ankaradan yusuf 28 yasında bakımlı karizmatik 1.70 boyunda biriyim ankaradan gecelik kaliteli birliktelik arayan dul hanmlar tek erkek arayan ciftler degişiklik arayan ve fantazi arayan evli ciftler anneli kızlı fantezi arayan hanımlar eger hic tatmadıgınız duyguları tadmak,degişik fantezi yapmak sexe ve romantizime doymak isterseniz bana ulasın gizlilik on sartımdır erkekle birlikte olmuyorm .Lutfen tanıtıcı msj ile birlikte size ulasabilecegim tel nosunu yollayın zerre kadar kuskunuz olmasın sadece siz ve ben bilecegiz onun icin numarayı yollamaktan cekinmeyin.cunku gelen msj lrde numara yollamıyorsunuz olan nolara kesin donus yapıyorm.Ayrıca swinger ciftlere daha iyi hizmet ve fantazi icin es arıyorm ilgisini ceken ankaralı hanmlarda aynn sekiklde mail atabilir bana ulasmak icin sevgi_selimol06@hotmail.com dan ulasabilirsiniz beklıyorm…

  146. Merhaba ben HASAN Ankaralı yım kamu kurumunda çalışıyorum ankarada olgun bayanlar la görüşmek isterim gizlilik şart tel 05303096850

  147. izmir jigolo hizmet vermekdeyim yaşli dul evli ev evli çiftler hizmedindeyim. Arayin pişman olmazsiniz 81 ilde her yerdeyız bir telefon yakınım. 0538 822 62 58

    • slm kendine güvenen ve ne istediğini bilen bayanlar; ben istanbul’dan Murat. her yaştan bayanların aramasını bekliyorum. teşekkürler. 0542 442 94 36.

  148. Hatay.İskenderun…….akşam 20:00 den sabah 06:00 ya kadar.arzu eden ilgilenen bayanlara güzel. dakikalar gecirebiliriz.

  149. Hatay.İskenderun…….akşam 20:00 den sabah 06:00 ya kadar.arzu eden ilgilenen bayanlara güzel. dakikalar gecirebiliriz.05306689453

  150. MRB BEN HABİB İZMİRDEN JİGOLO OLARAK HİZMET VERMEKTEYİM…GÜZEL BAKIMLI KENDİNE GÜVENEN BAYANLARI BEKLİYORUM…ARAYIN TANIŞALIM…81 İLDE HİZMET VERMEKTEYIM ARAYIN TANIŞALIM…0538 822 62 58

  151. ESKİŞEHIRDEN EVLI CIFTLERE TEK BAYANLARA LISELI KIZLARA DUL BAYANALRA GIZLILIK GUVENILIRLIK ICINDE SEKS YAPABILIRZ 0551 131 5266

  152. Zeynep hanım amını sabahlara kadar yalarım canım aşkım sen benimsin seni kimselere yar etmem nenmm de hakkım amcuk yalamak amı kalımtı yapan bayanları bekliyorum 05414845012

  153. merhaba arkadaslar ankaradan arda ben sızlere bıraz kendımden bahsedıyım 20 yasındayım 1.85 boy 73 kılo atletık vucutluyum ve vucudumda 3 5 tane ılgı cekıcek yerlerınde dovme var 2 yıldır bu ısı yapıyorum ve butun bayanları memmun edıyorum ankarada hızmet verıyorum ıstanbulda olur buraya gelır otel tutar o ayrı ona bısey dıyemem neden olmasın demek ıstedıgım su arkadaslar benı arayan evlı cıftlerde var kocası esını doyuramıyor aldatmak yerıne esını benı cagrıyor haberı var kocasınında sızde oyle yapabılırsınız fıyat yazmıyorum onu telde gorusebılırız yerıne ve zamanına gore degısıyor temız bakımlı gızlılıge onem veren ve yakısıklı bı ınsanımdır benı arıcak ınsanında temızlıge ve gızlılıge onem vermesını ıstıyorum ama sadece bayanlar lutfen evlı dul bekar fark etmez sıze kalmıs o ılla sex ıcın aramayada bılırsınız gezmek olur dertlesmek olabılır eglenmek olur partnerın yoksa ara havuza gıtcen damın yok ara zamanım varsa neden olmasın butun musterılerımde memundur emın olun prof oldum artık gecede 9 10 cıkıyorum kım ıstemez boyle bır erkegı arkadaslar skype adresımden ulasırsanız sevınırım yazın yazdıgınız gun sızı donus yaparım emın olun ozellıkle doymayan bayanlar yazıyor 9 10 duyunca sonra sabaha kadar acıdan uyuyamıyor bu arada bende sert takılmayı sevıyorum 😉 bana bu adreden ulasabılırsınız profılde motorsıklet resmı var zaten can.arif4 skype adresım sızlerı sevıyorum gorusuruz;)))) alın sızede tel 😀 0531 335 05 27

  154. selam bayanlar ben eskişehir den yaşar 39 yaşında 87 kilo ele gözlü sekste doyumsuz 1 günde 12 posta attım 13te kan geldi korktum kendi rekorumu geçmek istiyorum watsaptan wiberden arayın konuşalım 90533 336 36 72 yataktan çıkarmayacak kadar ateşli azgın sekste kuralları olmayan ve mıymıntı olmayan elit bayanları aramasını bekliyorum sekste en sevdiyim pozisyon saatlerce am yalamak amınızın zevk sularını yutmaya bayılırım 50 yaş yukarsı ve eskişehir re gelemiyecek durumu olan bayanlar aramasın lütf gizlik içinde iste arkadaşınız ister sırdaşınız ister jigolonuz olurum

  155. merhaba ben kenan ıstanbul pendık kendıne guvenen yannıslıgını benımle payşasacak bayan arkadas arıyorum yas farketmez oldukca yakısıklı ela gozluyum maddı sıkıntım yok arabam var gezmeyı eglendırmeyı severım arayın msj atantanıdıktan sonra sen karar verırsın 0531 344 38 05

  156. Selam ben istanbuldan jigolo emir özel dakikalar sınırsız fantezilere açığım bir telefon kadar size yakınım arayın pişman olmayacaksınız memnuniyet garantisi vardır memnun kalmadığınız takdirde para alınmayacaktır numaram 0535 618 3951

  157. Slm ben ali istanbulda ötürüyrüm yaş 36 boy 1.60 saç şarışin göz mavi güler yüzlü spor ve titizli ve yüzme severim Mühapbet etmeyi severim şimdilik bükadar gerişi telefonda cep 05355880655 dulbayan ve zengin jugolu bayanlar için ben paraşinda değim çünkü onunla ve vakit geçirmek şimdilik bükadar

  158. Merhabalar
    İstanbuldan sinan ben 🙂
    27yaş 1.85 boy
    Renkli gözlü gamzeli..
    Gizlilik çerçevesinde görüşmek isteyen hanım kızlar 🙂
    0530 964 73 60 bekliyorum

  159. Merhaba ben ümraniye ist den sezer 1.74 boyundayım samimi uzun süreli muhabbet isteyen bayanlar la tanismak isterim temiz bakımlı samimi kadınlar için öngörülü samimi birisiyim hepinize iyi günler 🙂 0539_513_24_04

  160. ben 40.yasında gücü yerinde sağlıklı bir erkeğim altımdaki kadını zevkten çıltırdacak güce ve seks oyun fantazileri iyi bilip uygulamasını 4.4 lük yapan.benimle birlikte olan ve beni birdaha unutamayıp daima isteyecekleri biriyim.

  161. 28yaşındayım bekarım jigoloyum 05395062052 numaralı telefonnumarası bana aittir.burdan bütün kadınlar bana ulaşabilirsiniz.türkiyenin herbölgesineveşehrine gidiyorum.müşteriellerimle otellerde birlik oluyorum.gizlilik ve temizlik temel prensibimdir.aradığınız mutluluk bir telefon uzaklıkta

  162. Slm ben emrah 33yaşındayım esmer karızmatik biriyim boyum 175 kilom 79 kahraman maraşlı yım temiz lige önem veren bayanlar saygılı sıcak kanlı sobet etmeyi seven gizlilik önemli diyen bayanlar yaş fark etmez nereli olursa olsun insan olsun yeter ki numaram 05059621523 yalnız yaşayan bayanlar arayın tanışalım

  163. MRBLAR DENEYİMLİ JIGOLOLUĞUMLA SİZE GÜZEL HIZMET VERMEK İÇİN CVB YAZIYORUM BEN 30YAS BURSADAYIM HIZMETE SINIR TANIMAM VE JIGOLOLUK YAPIYORUM 05376379374 SİZ DEYERLİ BAYANDAN CAĞNB MURAT

  164. sevgı saygı sadakat ıcınde sırdaşlık arayan yalnız ve mutsuz bayanlara ılgılenılır dıkkatını ılgısını ceken bayanlar 0554 672 5794

  165. slm kendine guwenen sexsi cilginlar gibi yapmak isteyen bayanlara sesleniyorum ben van bitlis mus cewresinde takiliyorum ewliyim ama gozum surekli disariyi ariyor yetmiyor bana anlayacaginiz benim gibi sexsi sewen maddi durumu iyi benden sadece sexs isteyen benim yol masrafimi karsilaya bilecek bir bayan arkadas ariyorum gercek anlamda konusamak gerekirse maddi durumum pek iyi olmadigi icin yazdim bunlari turkuyenin neresinde olursa olsun onemli degil hane derler ya ..gozden uzak dilden irak misali gizzlilik sartiyla irtibata gecin bayanlar yas sinirim yok ben 28 yasindayim hafif esmer 1.87boy kilo80 oldukca tatli sakaci espirili biriyim hotmail faceden irtibata gecin hersey zewkine tlf simdilik weremem sonradan tlf konsrzz

  166. slm boy.1.87 yaş 35 kumralım mütahitlik yapıyorum bekarım ben yaşadığının farkına varmak isteyen seyahat engeli olmayan güzel bayanlardan telefon beklıyorum yanlız prens erolll 05339696035 :)…:)

  167. Mrb ben İstanbul Avrupa yakası 47 yaş esmer bakımlı üst düzey yönetici beyim yanlız bir bayanla devamlı görüşmek sırdaş arkadaş her konuda anlaşacağım bakımlı olgun hijyene önem veren bir hanımfendi arayabilir yaş boy klo sorun değil .0532.644.40.00

  168. Merhaba ben Serkan 28 yaşındayım benimle çılgınca sikişmek isteyen bayanlar arayın 05386668208 İzmir civarından bayanlar tercihin..

  169. Konya ve çevresinde tüm bayanların mesajlarını bekliyorum ben 34 yaş 175 boy 75 kilo tecrübeli ve olgun biriyim sekse ab kalmış tüm bayanları bekliyorum tel=05323973386

  170. Öncelikle gizliliğe ve her türlü temizliğine vede aynı zamanda bakımına önem veren 20-66 yaş arası istekli ve arzulu seks düşkünü ateşli bayanlar doyumsuz ve sınırsız seks yaşamak istiyorsanız numaram 0530 878 2065 ister arayın veya mesaj atın görüşelim bekliyorum.😃 💖 😃

  171. Ben ankaradan yazıyorum ankarada görüşmek isteyen olgun kadın lar ı mutlu etmek istiyorum rahatsız etmeyecek şekilde seviyeli istekli bir şekilde dürüst şekilde 05059919984

  172. Merhabalar tayfun izmirde yalnız yaşıyorum hayatı dolu dolu yaşamaktan fantezi ve zevke çok düşkün biriyim herhangi bir sağlık problemi yok saygılı seviyeli çılgınlık yapmaya bayılırım 0 555 878 54 94 bu telefondan bana her zaman ulasabilirsiniz görüşmek üzere

  173. Mrb ben serdar istanbulda yaşıyorum ne zaman istersen yanındayım kendime her konuda güveniyorum seni çok mutlu ederim çok sexsi bir erkeğim numaram bu çağrı verin yeter ne zaman arasan ara 05453810045

  174. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

  175. slm ben murat 36 yaşındayım kendıne güvenen yaşıyla kendıyle barışık tek gecelık heyecan ve seks arayan olgun ateşli izmirli bayanlar 05314296211 gizlilik esas alınacaktır

  176. slm ben murat 36 yaşındayım kendıne güvenen yaşıyla kendıyle barışık tek gecelık heyecan ve seks arayan olgun ateşli izmirli bayanlar 05314296211 gizlilik esas alınacaktır 05314296211

  177. slm ben murat 36 yaşındayım izmirde oturuyorum izmirde oturan yaşıyla kendıyle barışık sekste sınır tanımayan ateşli ve olgun bayanları bekliyorum gizlilik ve güven esas alınacaktır 05314296211sadece izmirli olgun bayanlar emrınızdeyım

  178. slm ben murat 36 yaşındayım izmirde oturuyorum izmirde oturan yaşıyla kendıyle barışık sekste sınır tanımayan ateşli ve olgun bayanları bekliyorum gizlilik ve güven esas alınacaktır 05314296211sadece izmirli olgun bayanlar emrınızdeyım ve üçüncü partner arayan fantazi düşkünü olgun evli çiftler 05314296211

  179. Selam ankarada hasan ankaralı bayanlar ve ankaraya yakın ılerdekı bayanlarda araya bilirler sorun yok yaş sınırı yok yeterki gizliliğe hıjene önem veren bayanlar zevkine düşkün cidi cesur bayanlar arayın güzel bir seks yasayalim beraber NO 05417943007

  180. Merhaba İstanbul dan poyraz 32 yaşıdayım temizliğe hijyen e özele özen gösteren yakışıklı biriyim İstanbul dan hanımlardan tel bekliyorum çok mutlu olmak isteyen arasın 0543 599 77 61.

  181. Slm ben konyadan karabey 34 yaş 172 boy 72 kilo gizliliğe ve temizliğe son derece önem veren dürüst yalan söylemeyen ve sevmeyen olgun tecrübeli biriyim konyadan hey yaştan bayanlarla tanışmak istiyorum aramak isteyen bütün bayanları bekliyorum tel 05323973386

  182. slm ben hüseyin balikesir yas45 fanteziyi seven gizlilik icinde tanismak istiyorum diyen bayanlar arayin tanışam gizlilik icinde evli dul fark etmez yeterki samimi ve dürüstlük içinde olsun 0543 66 24 278

Bir Cevap Yazın

