Seslisehir TeK_Cizgi Analiz

sesli sohbet sitesi olan seslisehir.com sitesi sanal alemde kaliteli siteler arasında yer alıyor ama su an ki durumu ortada sesli sehir sitesi yönetim de bazı sıkıntılar var o yüzde seslisehir artık eski ortamın arıyor buna neden olan Onur Diye bir yetkili gelmiş sitenin başına onur seslisehir sitesi ne hale getiriyor bunu her kez susuyor!!! Yazık ki sesli sehir bu hale getiren Onur Niki Kişi bu sayede ziyaretçi kaybediyor.

47 comments on “Seslisehir TeK_Cizgi Analiz

  1. Selamlar ben Jigolo HASAN bakımlı ve kültürlüyüm. ANKARA geneli Jigolo Arayan Bayanlar ile görüşmek ve tanışmak için buradayım. Genç ve Karizmatik bir Jigolo hayatınıza enerji katsın istiyorsanız ANKARA genelinden çekinmeden benimle iletişim kurabilirsiniz. Gizlilik ön planda benim için bu nedenle detaylı resimlerimi görmek istiyorsanız benimle iletişim kurabilirsiniz.
    İLETİŞİM 0530 209 60 65

  2. merhaba hanımlar ben urcun İstanbul olgun bakımlı ne istediğini bilen hanımlar arasın lütfen 05323170855 bekliyorum

  3. Selamlar ben Jigolo burak izmir manisa geneli Jigolo Arayan Bayanlar ile görüşmek ve tanışmak için buradayım. Genç ve Karizmatik bir Jigolo hayatınıza enerji katsın istiyorsanız çekinmeden benimle iletişim kurabilirsiniz. Gizlilik ön planda benim için bu nedenle detaylı resimlerimi görmek istiyorsanız benimle iletişim kurabilirsiniz.
    İLETİŞİM 05414163980

  4. slm ben fırat esmer tenliyım ve cidi duşunen bayanlar arasın yaşım 28 yaşın sorunu olmaz yeteerki cidiler arasın 0542 324 36 04

  5. adım ahmet bursa da yasıyorum bursa ve yalova tarafından cagırırsanız her türlü gelirim bayanlar yas 26 05435775948 yas sınırı yok ter türlü tatmin ederim

  6. Mardinden jigola arayanlar cvblasin iletisim icin cvb bekliyorum sonra numaram gelecek gizlik on planda oldugu icin ve 22 yasindaym 180 boy 75 kilo ela gozlu memnun etmek icin sizin emrinizdeyim bayanlar 🙂

  7. selam hanımlar ben ali hatay da yaşıyorum ve bir çok bayan jigolo isteğini belirtmekten çekinir ben burda numaramı bırakıyorum çekinmeden arayın 05442136954

  8. Gizliliğe önem veren belirli ücret karsılığında masaj ardı ilişki ciddi olmayanlar aramasın engeli basarım 0541 300 7837 yaş öenmli değil erkek bayan fark etmez he türlü ilişkiye açığım tabi gizlilik çerçevesinde

  9. Merhaba arkadaslar ankaradan arda ben 2o yasındayım kendımden bahsedıyım bıraz sızlere 1.87 boy 73 kılo vucudumda 5 tane dovme var ılgı cekıcek yerlerde;) atletık vucutlu bır ınsanım sıyah saclı kahverenklı gozluyum genelde ankarada bayanlara hızmet vermekdeyım bu ısı 2 yıldır yapıyorum yanı para karsılıgı bayanlarla oluyorum yada eglenıyoruz gezıyoruz kafamıza gore fark etmıyo evlı yada dul yada bekar yalnız ysayanların veya kocası doyuramayan bayanlar ıcın burdayım arkadaslar yeterkı gızlılıge temızlıge bakıma onem vermesı yeterlı eger aranızda evlı bayan varsada esınden gızlı ıs yapmasın esıyle konussun durumu anlatsın her turlu cevremde oyle ınsanlarda var kımse kımseyı aldatmak ıstemez acık acık alıp karsınıza efendıce konusmanız yeterlı olucak emın olun 😀 gecede 14 gordum arkadaslar ama bende bıttım yalan yok dedıgım gıbı doymayan bayanlar bende pes edıyorlar öyle soyleyım sızlere fıyat yazmıyorum buraya arayan olursa saat yada gecelık gore degısır ama lutfen sadece bayanlar arasın arkadaslar bayanlara hızmet vermekdeyım dedıgım gıbı ılla sex ıcın deıl canınız sıkkın olur ıcmek gezmek eglenmek yanınıza bı partner ararsanız ısde o benım gayet yakısıklı bı ınsanımda merak edın bıraz 😀 öyle ya detayları konusmak ısteyen varsa lutfen ozelden bıle degıl normal arasın ozellere fazla cevap vermıyorum arkadaslar gorusmek uzere sızlerı sevıyorum:))))

    TEL= 531 335 05 27
    Skype=can.arif4
    İletişim için bunlar yeterlı cok bıle hahahah gorusmek uzere :)))

  10. selam ben yaşar eskişehirden Eskişehir ve çevresi atşli azgın doyumsuz evli mutsuz bayanlar azgın kızlar lezbiyen çiftler sizlere bir telefon kadar yakınım 0533 336 36 72 rekorum 1 günde 12 posta seks yapmak vaz geçilmezim gizlik içinde görüşe bileceyim Eskişehir ve gele bilecek bayanlar gizli numaraya açık telefonum isterseniz önce telefonda boşaltayım sizi iliklerinize kadar 0533 336 36 72 sadece Eskişehir dışardan aramayın ve yeri olanlar amınızı ve kendinizi ödüllendirin sekste en sevdiyim pozisyon am yalamaya bayılırım defalarca yalayarak boşaltırım arayın pişman olmayacaksınız Eskişehir merkezdeyim resim Eskişehirli olmasını teyit etmek şartıyla görüşüğüyrum isterseniz sırdaşınız isterseniz jigolonuz isterseniz sevgiliniz isterseniz kocanız olurum

  11. Merhabalar
    İstanbuldan sinan ben 🙂
    27yaş 1.85 boy
    Renkli gözlü gamzeli..
    Gizlilik çerçevesinde görüşmek isteyen hanım kızlar 🙂
    0530 964 73 60 bekliyorum

  12. mrb ben orhan erzurum yaş 32 erzurumlu hanimların çagrılarıni beklıyorum evlı dul bekar kilo yaş fark etmez çagrı at tanisalim no 0541 767 09 78

  13. Meraba ben yusuf istanbul bahceli evler cevresindeyim jigolo ariyan bayanlarla birlikte olmak iltiyorum yasim 21 (1994) cep:0534 393 72 24

  14. 05058483613 Slm ben gökhan Sivasta yaşıyorum 38 yaş kilo 77 boy 180 Jigolo değilim Sivasta yaşayan evli dul bekar hanımlar değişik yarak tadmak isteyen bayanlar kocasından zevk alamayanlar Suan çok fena bi haldeyim şimdi yanımda olsan çırılçıplak soysam göğüslerini emsem uçlarıni hafif hafif isirsam sonra sırtüstü yatirsam amcigini ayirsam dilimle hafif hafif oksasam isedigin yere dilimi bastirsam bizirini içime çeke çeke emsem sonra sulanan deligini dilimle okşayarak içine girsem aminin derinlerinden gelen şehvet sularını yalasam dudaklarımi aminin suyuyla islatsam sonra domaltip arkandan amini aynı şekilde yalasam dilimle göt deligini oksasam islatsam sonra sertleşmiş damarli Yaragimi amina sert bi şekilde sokup hızlı hızlı siksem kalçalarindan tutarak amina pompalasam sonra Yaragimi ceksem göt deliğine koysam kafasını hafifce soksam kafasi girdikten sonra sonuna kadar koklesem götten sert bisekilde siksem dölumu içine fiskirtsam bunu okurken aminin sulandigini içinin balon gibi sistigini hissediyorum amini söndürmek istiyorsan ara tanisalim 05058483613 bu arada yaragim kudurdu dölum geliyor ooohhh çok zevkli

Bir Cevap Yazın

