Sesli Ezo Site Sahibi Sesleniş

Sesliezo sahibi SonSöz İpnesi Sana alemde adam olamayanları var olduğun bir ortamda yer almak ister misiniz? Adam sandık sitemize ortak etik ama adam değilmiş ne yazık ki . Birde siteme bir kaşar getirmiş Onunda Niki Esmerim Niki evli kocasının aldatmak üzere sitedeki erkekler peşkek çekiyor. Yazıklar olsun size be adam olun once sitenize blog manyagı yaparım.

 

 

Not: TeK_Cizgi Ben Sanal alemde en kral sesli sohbet sitesi olan sitemi gururla sunarım .Ey SonSöz Nikli İpne Senin Bacın Veya Kız Kardeşin Vardır Umarım Alayın Sövdürmek Mi Senin Amacın İpne Senin Önce Adam Olcaksın Sikerler Yoksa Senin

 

 

Uyarı:

Sesliezo sitesindeki ipneler size bu sanal alemi dar ederim  akılı olun yazıklar olsun sana ey SonSöz İpnesi

 

SozSöz Kimdir:

Pezvek

Görevi Nedir:

Karı Satmak veya Kız Kardeşini Sitede Pazarlamak Veya Ablasını Sitede Erkekler Sunmak.

 

40 comments on “Sesli Ezo Site Sahibi Sesleniş

    • Mrb ben serkan 35 ys ist pendik musaitseniz sizinle tanismakbistiyorum zevkten yildizlarin uzerinde ucmaya hazirmisiniz 544 596 4971

    • selm ben istanbuldan ozkan hesas meslegim jugolalık her yastan bayanları mutlu ve zevkin doruklarına ulaştırıyom herkes memnun kalıyo istanbul neresinden olursanız olun sizi bekliyorum tabiki hayattan mutlulugu kaybetmiş ve benim için çirkin bayan yoktur sadece bakımsız bayan vardır telim 05317841126 24 saat açık sadece hayatan küsmüş bayanlar

    • Merhabalar ben Atlas. İzmir’de oturuyorum, 23 yaşında 178 cm boyunda kumral 60 kiloda güçlü ve kaslı bir gencim. Gayet kültürlü nerde ne yapacağını bilen her konuda bilgi sahibi hoş sohpetler yapabilen ve aynı zamanda insan vede kadın psikolojisini bilen anlayan biriyim. Penis boyu ve kalınlığım oldukça iyiydir ve bu zamana kadar doruğa ulaştiramadigim kimse olmadı. Gizlilik, ucu bucağı olmayan fantaziler benim işim ve tabii ki hijyenik bir delikanlıyim. 05061700960 profesyonel bir seks adamı olarak muhteşem bir ön sevişme bilgisine sahibim. Hoş sohpetler yapabilen sıcak kanlı bir eş sevgili yada arkadaş tadında zevk dolu anlar için arayın. 05061700969 kesinlikle ama kesinlikle sınırım yoktur. Çünkü çiçek her çağında apayrı güzeldir. İyi günler dilerim

    • 05058483613 Slm ben gökhan Sivasta yaşıyorum 38 yaş kilo 77 boy 180 Jigolo değilim Sivasta yaşayan evli dul bekar hanımlar değişik yarak tadmak isteyen bayanlar kocasından zevk alamayanlar Suan çok fena bi haldeyim şimdi yanımda olsan çırılçıplak soysam göğüslerini emsem uçlarıni hafif hafif isirsam sonra sırtüstü yatirsam amcigini ayirsam dilimle hafif hafif oksasam isedigin yere dilimi bastirsam bizirini içime çeke çeke emsem sonra sulanan deligini dilimle okşayarak içine girsem aminin derinlerinden gelen şehvet sularını yalasam dudaklarımi aminin suyuyla islatsam sonra domaltip arkandan amini aynı şekilde yalasam dilimle göt deligini oksasam islatsam sonra sertleşmiş damarli Yaragimi amina sert bi şekilde sokup hızlı hızlı siksem kalçalarindan tutarak amina pompalasam sonra Yaragimi ceksem göt deliğine koysam kafasını hafifce soksam kafasi girdikten sonra sonuna kadar koklesem götten sert bisekilde siksem dölumu içine fiskirtsam bunu okurken aminin sulandigini içinin balon gibi sistigini hissediyorum amini söndürmek istiyorsan ara tanisalim 05058483613 bu arada yaragim kudurdu dölum geliyor ooohhh çok zevkli

    • Merhabalar ben Atlas. İzmir’de oturuyorum, 23 yaşında 178 cm boyunda kumral 60 kiloda güçlü ve kaslı bir gencim. Gayet kültürlü nerde ne yapacağını bilen her konuda bilgi sahibi hoş sohpetler yapabilen ve aynı zamanda insan vede kadın psikolojisini bilen anlayan biriyim. Penis boyu ve kalınlığım oldukça iyiydir ve bu zamana kadar doruğa ulaştiramadigim kimse olmadı. Gizlilik, ucu bucağı olmayan fantaziler benim işim ve tabii ki hijyenik bir delikanlıyim. 05061700960 profesyonel bir seks adamı olarak muhteşem bir ön sevişme bilgisine sahibim. Hoş sohpetler yapabilen sıcak kanlı bir eş sevgili yada arkadaş tadında zevk dolu anlar için arayın. 05061700969 kesinlikle ama kesinlikle sınırım yoktur. Çünkü çiçek her çağında apayrı güzeldir. İyi günler dilerim

  1. selm ben istanbuldan ozkan hesas meslegim jugolalık her yastan bayanları mutlu ve zevkin doruklarına ulaştırıyom herkes memnun kalıyo istanbul neresinden olursanız olun sizi bekliyorum tabiki hayattan mutlulugu kaybetmiş ve benim için çirkin bayan yoktur sadece bakımsız bayan vardır telim 05317841126 24 saat açık sadece hayatan küsmüş bayanlar

  2. İst göktürk de yaşıyorum yaşım 23 minyon tipliyimdir 1.80 boy 65 kg siyah sac kahverengi gözlüyüm olgun bayanlarla tanışmak istiyorum we chat kullanıyorum we chat kimliğim MAG_24 we chat yoksa bile indir beni tanıdığına pişman olmazsın 🙂

  3. Geri bildirim: Sesli Ezo Site Sahibi Sesleniş | ka993

  4. Merhabalar ben Atlas. İzmir’de oturuyorum, 23 yaşında 178 cm boyunda kumral 60 kiloda güçlü ve kaslı bir gencim. Gayet kültürlü nerde ne yapacağını bilen her konuda bilgi sahibi hoş sohpetler yapabilen ve aynı zamanda insan vede kadın psikolojisini bilen anlayan biriyim. Penis boyu ve kalınlığım oldukça iyiydir ve bu zamana kadar doruğa ulaştiramadigim kimse olmadı. Gizlilik, ucu bucağı olmayan fantaziler benim işim ve tabii ki hijyenik bir delikanlıyim. 05061700960 profesyonel bir seks adamı olarak muhteşem bir ön sevişme bilgisine sahibim. Hoş sohpetler yapabilen sıcak kanlı bir eş sevgili yada arkadaş tadında zevk dolu anlar için arayın. 05061700969 kesinlikle ama kesinlikle sınırım yoktur. Çünkü çiçek her çağında apayrı güzeldir. İyi günler dilerim

  5. 05058483613 Slm ben gökhan Sivasta yaşıyorum 38 yaş kilo 77 boy 180 Jigolo değilim Sivasta yaşayan evli dul bekar hanımlar değişik yarak tadmak isteyen bayanlar kocasından zevk alamayanlar Suan çok fena bi haldeyim şimdi yanımda olsan çırılçıplak soysam göğüslerini emsem uçlarıni hafif hafif isirsam sonra sırtüstü yatirsam amcigini ayirsam dilimle hafif hafif oksasam isedigin yere dilimi bastirsam bizirini içime çeke çeke emsem sonra sulanan deligini dilimle okşayarak içine girsem aminin derinlerinden gelen şehvet sularını yalasam dudaklarımi aminin suyuyla islatsam sonra domaltip arkandan amini aynı şekilde yalasam dilimle göt deligini oksasam islatsam sonra sertleşmiş damarli Yaragimi amina sert bi şekilde sokup hızlı hızlı siksem kalçalarindan tutarak amina pompalasam sonra Yaragimi ceksem göt deliğine koysam kafasını hafifce soksam kafasi girdikten sonra sonuna kadar koklesem götten sert bisekilde siksem dölumu içine fiskirtsam bunu okurken aminin sulandigini içinin balon gibi sistigini hissediyorum amini söndürmek istiyorsan ara tanisalim 05058483613 bu arada yaragim kudurdu dölum geliyor ooohhh çok zevkli

  6. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiksan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligigine yaragimin kafasini koysam ve omuzlerindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyor fiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniyor tahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama

Bir Cevap Yazın

