SesliDuy Kaşar Listesi

Merhaba Ben Kader Aslında Karadenizliyim ama ist katılmaktayım  dul bir bayanın buradaki görevi erkekler sohbet etmek ve onulanlarla eğlenceli ortamlar paylaşmaktır. Sanal alemde en kral sitede ve en büyük yetkiye sahip tek kişiyim. Benimle Güzel ve düzgün sohbet etmek isteyen erkekleri sitemize bekleri. Ayrıca özel inşalar özel web camda görüntülü konuşmaktayım. Benimle özel anılar yaşamak isteyenler vereceğim skype de özel ve güzel bir kameralı sohbet etmek imkanına sahip olacaksınız. Tek yapmanız benim skp ekleme ve benimle doyasıya sohbet etmektir. Buradaki yaşıkışlı erkekleri bekleriz

 

Benimle Skype Sohbet İçin Ekleyin:

SkYPe: esra61laz.kizi

esra61laz.kizi

 

 

Samimi İnsanları beklerim sizde benimle sohbet etmek isterseniz skype ekleyin

 

 

76 comments on “SesliDuy Kaşar Listesi

  1. selam tatlı, olgun ve yalnız bayanlar ben cüneyt
    ciddi ve dürüst yalnız gecelerimizi beraber renklendirelim
    doyumsuz seks dolu saatler yaşayalım
    05552083953

  2. sevda ben 23 yaşında 47 kiloyum. izmir poligon hatay semtindenim. kızlığımı verecek çok ama çok sert sikecek çok nazik ve yakışıklı bir erkek arıyorum güçlü olmalı sikerken sarışın ela gözlüyüm. dudaklarımı emsin isterim. hemen bekliyorum. 30 yaş üstü olmasın

  3. Merhaba seviyeli ve kendine güvenen bakımlı bayanlar araya bilir manisa ve çevresi 05061454883 ilk mesaj atin ve bir dakika içinde arayin çünkü geneli güzel bayanlar yalniz birakmiyor

  4. mrh fıstıklar rodı ben 1.80by.37ys.ela gozlu.esmer tenlı bırıyım atesli tum guzel durust samımı ateslı bayanlar cukurova bolgesındekı cıddı beraberlık dusunen kalıcı bayanlar arayın 05423383390

  5. Merhaba ben Metehan bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla olgun Metehan sizi sekse doyursun 05358520456

  6. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 ve

  7. Selam azgın bayanlar ben Metehan arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

  8. Merhabalar
    İstanbuldan sinan ben 🙂
    27yaş 1.85 boy
    Renkli gözlü gamzeli..
    Gizlilik çerçevesinde görüşmek isteyen hanım kızlar 🙂
    0530 964 73 60 bekliyorum

  9. Slm diyarbakirda oturuyorum 21yasindayim hayatinda unutamadigin guzel seyleri yasatirim size kiz evli dul fark etmez 05374543150 diyarbakirda aramak istiyen bayanlar

  10. Selam berkay ben 30 yasindayim ve sex e cok duskunum yarragimin tadina bakmak isteyen ve amini, vucudunun her yerini saatlerce yalatmak isteyen sexy guzelleri bekliyorum. SkYpE: hoornydick31 bekliyorum 🙂

    • Slm ben ankaradan serdar elit bayanlara hizmet vermekle meşgulüm bu meşguliyetimin tek sebebi siz güzel ve bi okadarda narin bayanlar hepsi sizler için mutluluk sizlerin elinde tuşlayın parmaklarınızla ankaralı elit bayanlar 05071500370

  11. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiksan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligigine yaragimin kafasini koysam ve omuzlerindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyor fiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniyor tahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama

  12. Beni tatmin edecek biri yoknu ya?…25-sm..cokmu yani?…3-4-defa sevisirim..ama simdiye kadar kimse 2-defadan fazla dayanamadi..yokmu beni tatmin edexek kadin yaaaa…?

Bir Cevap Yazın

